Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen kan med sikkerhet si at MoH blir bedre enn Black Ops. Det høres ut som en fanboy-uttalelse, og ikke en gamer-uttalelse. :thumbup:

Jeg forhåndsbestiller Black Ops med glede. Det virker bare mye mye mer lovende. Treyarch har vært ute å hørt på hva commentators hos Machinima har sagt, og hva de ønsker. De har også svart på slikt. Det virker som de vil lage ett spill som fansen "lager", og ikke gjøre som IW og Robert asshole Bowling.

DICE er knall, men jeg tror ikke det blir kjøp dersom like få spiller dette som de som spiller BF. Om natten er det sjeldent fulle servere på BFBC2 på PS3. 1,3 millioner har spillet på PS3, og de klarer ikke fylle opp servere. Jeg spiller mye på kveld, og om natten. Call of Duty Black Ops vil ikke svikte meg på det punktet. Og de vil ha dedikerte servere, i motsetning til IW.

Kan ikke annet enn å glede meg mer til det, enn MoH for øyeblikket.

Jeg vet også at det bare er en BETA, men BETA'en bør være bedre dersom de skal selge. Jeg skjønner ikke hva de har drevet med.

Lenke til kommentar

Første inntrykket er viktig, og det var rævva! :thumbdown:

Men håper jo på det. Jo flere spill å spille, jo kjekkere er det.

Hvor mange som spiller gir jeg blanke f i, bare jeg får komme meg på en nesten full server. Og om du syns førsteintrykket var så dårlig, tror jeg egentlig du bare ble drept hele tiden.

Lenke til kommentar

Hei, Lurte bare på om noen kunne hjelpe med meg en Beta key? Jeg greier ikke å lure den derre svenske siden.. får bare opp at de er stengt eller noe sånt.. Noen som kanskje har en til overs?

Skal sjekke om jeg har en til over til deg, om jeg muligens ikke har slettet mailen. Sender på PM

Lenke til kommentar

KopKing: Ikke anklag andre for fanboy når du skriver et innlegg som er tydlig preget av det :tease:

Jeg anklager ingen for å være fanboy, men å si det på den måten er fanboy i mine øyne. Jeg er egentlig større Battlefield fan enn noen annen FPS. Jeg startet på PC, og glemmer aldri dagene på 1942, og Battlefield 2. DICE er jeg glad i, og de leverer egentlig alltid noe helt rått, men dette spillet blir ikke kjøpt dersom de ikke gjør noe ekstra ordinært. Jeg bare føler at DICE enda ikke har klart å takle konsoll, og at deres spill er de enste som noen gang har hengt seg på min PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...