Merko Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Det er Beta. Man må forvente at det er masse feil. Edit: Fikk Predator saken for første gang nå Skjønner ikke helt hvordan dere bare tar selvmord med den.. Jeg syntes den var veldig enkel Endret 22. juni 2010 av Merko. Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Idag ble også Onslaught mode til BFBC2 utsatt til Xbox men ikke PS, lukter bullshit i lange baner, Sony har vel begynt som MS og kjøpe ekslusivitet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det er Beta. Man må forvente at det er masse feil. Edit: Fikk Predator saken for første gang nå Skjønner ikke helt hvordan dere bare tar selvmord med den.. Jeg syntes den var veldig enkel Er bare jeg som har sagt det, en annen gjorde det med den man får etter predator :!: Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det er Beta. Man må forvente at det er masse feil. Edit: Fikk Predator saken for første gang nå Skjønner ikke helt hvordan dere bare tar selvmord med den.. Jeg syntes den var veldig enkel Er bare jeg som har sagt det, en annen gjorde det med den man får etter predator :!: Noen andre som synes denne er umulig å styre? Treffer aldri noe med den! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er bare jeg som har sagt det, en annen gjorde det med den man får etter predator :!: Ahh. Daså. hehe. Noen andre som synes denne er umulig å styre? Treffer aldri noe med den! Tja, først kikker du med kikkerten på hvilket område du vil at rakketten skal treffe. Så styrer du rakketten i det området etterpå. Den er litt treg i svingene, men er fullt mulig Her er fra meg når jeg spillte istad. Pga fraps ikke lager større filer enn 4gb så fikk jeg ikke filmet helt opp til predatoren Men fikk noen fine kills. http://www.youtube.com/watch?v=1lFvKy9s6WQ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er det noen som har en beta key til meg?.... Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Er det noen som har en beta key til meg?.... Pre-order? Endret 23. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har ikke 500 kr på kontoen akkurat nå... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 tror heller ingen andre har 500 til deg Koster vel bare 300 da... Har vært syk så har ikke vært på tanken å være på dataen... litt digg enkli, men skal se om jeg får ut koden i dag så kommer jeg på... At det er masse feil I betaen er greit nok, men at systemet som deler ut koder ikke funker, det er ikke så greit! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Shoma: Til konsoll er dyrere, der koster det vel 599 eller noe Til pc så er det 390, betalte jeg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Aha, koster mer og er dårligere... Da fikk jeg prøvd litt etter 2 CTD.. lyden hang seg også da jeg fikk begynne så spilte ikke så lenge.. Førsteinntrykket er at grafikken er veldig bra (kan poste bilder), man tåler alt for mye, ellers blir dette drit bra Litt CoD 4 stil over det hele, det liker jeg Jeg heter TheBigFour, inntil jeg får fullversjonen så klart... Da prøver vi litt mer! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Godt og se noen andre med samme mening som meg Selv om jeg ser biten andre klager over Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 PS3 får snart en patch. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/06/23/medal-of-honor-beta-update.aspx## Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Og du unnlater og si det viktige: We have a PC patch in the works as well, and will have more details on that in the near future. In the meantime, please know that we are aware of the existing crash issues and have heard your concerns with the front-end - and while a more PC friendly menu, toned down HUD, weapon recoil tweaks, and balancing fixes are all on the way, some of our planned responses to your feedback may not be implemented until the final release version of the game. Og det ser ut som de har hørt på testerne ja Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Ustabilt nett her... løv på trær mellom sender og mottaker Men bilder kommer snart. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er det noen som har en beta key til meg?.... Bestill på weballen.se, så avbestiller du etter på. Velg betal i butikk. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Er det noen som har en beta key til meg?.... Bestill på weballen.se, så avbestiller du etter på. Velg betal i butikk. Jeg har fått mailen nå, men hvor er beta keyen? Endret 23. juni 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er det noen som har en beta key til meg?.... Bestill på weballen.se, så avbestiller du etter på. Velg betal i butikk. Jeg har fått mailen nå, men hvor er beta keyen? Du får mail nr.2 etter ca. 1 time Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Oja ok, takk for tipset. Men... er dette lovlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå