Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blei Pc versjonen på meg, siden xbox 360 ikkje er kommet enda, spiller det på macen min, men det går veldi fint, Trur eg har Medium settings. Likte egentligt spillet godt eg. Spiller enda mohaa sniper only :)

Er det lovligt å bestile og få koden so avbestile igjen?

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

har et problem, har lagd bruker og skrevet inn beta koden, men når jeg skal logge inn igjen kommer det opp at jeg skal skrive inn serial koden og når jeg gjør det kommer det opp PC_DIALOG_LOGIN_FAILED_REG_CODE_ALREDY_IN_USE.

What to do?

vente til EA gidder å gi oss noe info om problemet :mad:

Lenke til kommentar

Blei Pc versjonen på meg, siden xbox 360 ikkje er kommet enda, spiller det på macen min, men det går veldi fint, Trur eg har Medium settings. Likte egentligt spillet godt eg. Spiller enda mohaa sniper only :)

Er det lovligt å bestile og få koden so avbestile igjen?

Jeg tror ikke noen kan nekte deg å avbestille noe som helst. Den beta-koden får du jo uansett, så da kan man jo like så godt bruke den :p

Lenke til kommentar

har et problem, har lagd bruker og skrevet inn beta koden, men når jeg skal logge inn igjen kommer det opp at jeg skal skrive inn serial koden og når jeg gjør det kommer det opp PC_DIALOG_LOGIN_FAILED_REG_CODE_ALREDY_IN_USE.

What to do?

Har du lagt inn koden på www.medalofhonor.com/beta?

Du får en ny kode der.

Lenke til kommentar

Noiz: Er bare low og medium i Betaen, high eller maks er ikke i betaen.

Kan også være andre ting siden det er en simpel utgave etter det jeg har lest på *EA-forumet om betaen.

Det står jo High i settings, men det forklarer jo koffor macen min klarer det.

Lenke til kommentar

Men rekyl burde bli tatt med, jeg driter i om de ikke var flink nok på det før, det burde være der! Jeg avbestilte og kjøper det heller når det slippes i butikkene.

Spillet er jo ikke uten rekyl. Det er mindre rekyl enn i f.eks. Bad Company 2, men en erfaren soldat greier å skyte ganske nøyaktig med full auto. Jeg er enig i at MoH kanskje er for nøyaktig, og det burde være større forskjell på knestående og stående.

Mitt ønske er at rekylen skal være realistisk i forhold til våpen, og reflektere virkeligheten. Mye rekyl ved bevegelse, mindre rekyl når du står stille, liten rekyl når du står på kne med støtte. AK-47 burde ha mer rekyl enn f.eks. M4. Men ukritisk kraftig rekyl på alle våpen er en uting.

Lenke til kommentar

Nå er jeg unektelig dritlei de inkompetente ungene som sitter i ea support..

Sittet I live chat to ganger og sendt to mail.

Her er den siste oppdateringen:

customer has contacted two times earlier

provided three new codes but can not redeem

the code.please assist. Ref-100618-039660

De er faen meg håpløse. Jeg sa i første mail jeg hadde prøvd 3 forskjellige bråvvsere (ja, nettleser) og jeg ikke kan redeeme en ny kode pga når jeg logger inn ser jeg ser jeg bare et tomt felt der den nye koden SKULLE ha vært.

Og da selvfølgelig ingen valgmuligheter for å prøve å redeeme en ny kode...

Så sier han søren meg at jeg skal prøve å redeeme en ny kode og om det ikke funker så i en annen browser...

Idioter...

De kaster jo koder etter meg selvom jeg sier det ikke virker.

5 koder har jeg... 5.

HVORFOR IKKE BARE GI MEG EN KODE SOM FUNKER INGAME!!!

Lenke til kommentar

Nå er jeg unektelig dritlei de inkompetente ungene som sitter i ea support..

Sittet I live chat to ganger og sendt to mail.

Her er den siste oppdateringen:

customer has contacted two times earlier

provided three new codes but can not redeem

the code.please assist. Ref-100618-039660

De er faen meg håpløse. Jeg sa i første mail jeg hadde prøvd 3 forskjellige bråvvsere (ja, nettleser) og jeg ikke kan redeeme en ny kode pga når jeg logger inn ser jeg ser jeg bare et tomt felt der den nye koden SKULLE ha vært.

Og da selvfølgelig ingen valgmuligheter for å prøve å redeeme en ny kode...

Så sier han søren meg at jeg skal prøve å redeeme en ny kode og om det ikke funker så i en annen browser...

Idioter...

De kaster jo koder etter meg selvom jeg sier det ikke virker.

5 koder har jeg... 5.

HVORFOR IKKE BARE GI MEG EN KODE SOM FUNKER INGAME!!!

Skal jeg skaffe kode til deg?

Lenke til kommentar

Det skulle ikke det... De sa på twitter i går at de nærmer seg ferdig og snart kan sette en dato...

Herlig, fikk enda kode og må lage en ny profil... kommer til å kalle meg Sexy_girl14 eller noe, nå drar jeg straks på Heavy Metals Big Four "konsert". Skal spille BC2 kamp kl 03 så får bli MoH I morgen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Spawnkill burde straffes med reduksjon av poeng.

Synes det er lite spill som straffer dårlig oppførsel.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...