Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Spør igjen: Hvordan bruker man strafing run killstreaken på riktig måte? Får bare suicide hver gang :p

Kan jeg spørre hva strafing run killstreak er? :p

 

Har alle klassene forskjellige killstreaks?

Lurer også fryktelig på hva den strafing run greia er.

 

Det er fly(?) som bomber en "stripe". :p Er ikke 100% sikker ettersom jeg selv har dødd hver gang, og kommer ikke til å bruke den igjen før noen kan forklare hvordan jeg styrer retningen på stripa. ^^

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På tredje killstreak så styrer du raketten og da får du se fiendene pluss deg selv..du er merket som en omvendt V mens fienden er små oransje trekanter.

Feilen jeg gjorde var at jeg trodde jeg var fienden og plaserte raketten midt i planeten på meg selv.

 

Men tror det er samme type map så du må passe på at du ikke står under linja du velger;)

 

Forøvrig så syns jeg "killstreakene" er mye bedre i MoH enn Mw2 hvis man skal sammenligne.

Man kan mye bedre være taktisk ihvertfall hvis man kan snakke med laget så foreks. en velger uav og en annen mortar...så man bomber nøyaktig der fienden er...noe jeg tror blir enda viktigere i hardcore så man ikke dreper hele laget sitt.

JEg håper virklig de klarer og få spillet her ditt det kan være :yes:

 

Men og skaffe seg lydkort igjen i år...å ja.

Får se på pci-e valgene man har tror jeg :hmm:

 

Noen her som har pci-e lydkort?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Har det kommet noen info på hvilke medus som kommer utenom de 2 som er på betan?

Andre enn meg som syns det er temlig mye polish som må til?

tenker da på å gå seg fast i småstein, problemer med å komme seg gjennom ymse vinduer, totalt fraværende rekyl, enkelte slakke skråninger som er umulig å komme seg opp, men flytter du 10cm til side så går det greit liksom :)

Men har ikke hatt en eneste ingame crash, bank i bordet for det!

Er klar over det er en beta, men syns det virker langt opp og frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...