sureup Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Spør igjen: Hvordan bruker man strafing run killstreaken på riktig måte? Får bare suicide hver gang Kan jeg spørre hva strafing run killstreak er? Har alle klassene forskjellige killstreaks? Lurer også fryktelig på hva den strafing run greia er. Det er fly(?) som bomber en "stripe". Er ikke 100% sikker ettersom jeg selv har dødd hver gang, og kommer ikke til å bruke den igjen før noen kan forklare hvordan jeg styrer retningen på stripa. ^^ Endret 20. juni 2010 av sureup Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) På tredje killstreak så styrer du raketten og da får du se fiendene pluss deg selv..du er merket som en omvendt V mens fienden er små oransje trekanter. Feilen jeg gjorde var at jeg trodde jeg var fienden og plaserte raketten midt i planeten på meg selv. Men tror det er samme type map så du må passe på at du ikke står under linja du velger;) Forøvrig så syns jeg "killstreakene" er mye bedre i MoH enn Mw2 hvis man skal sammenligne. Man kan mye bedre være taktisk ihvertfall hvis man kan snakke med laget så foreks. en velger uav og en annen mortar...så man bomber nøyaktig der fienden er...noe jeg tror blir enda viktigere i hardcore så man ikke dreper hele laget sitt. JEg håper virklig de klarer og få spillet her ditt det kan være Men og skaffe seg lydkort igjen i år...å ja. Får se på pci-e valgene man har tror jeg Noen her som har pci-e lydkort? Endret 20. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Fikk det meste isted, Mortar, artillery, den med rare navnet etc. men hadde fortsatt bare det kikkert siktet. Fikk ikke styre noe jeg Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Lite tips ang freeze problemet: Ikke sjekk leaderboards rett etter du har daua, og ikke få den første poengstreaken når du er Insurgent. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Fikk det meste isted, Mortar, artillery, den med rare navnet etc. men hadde fortsatt bare det kikkert siktet. Fikk ikke styre noe jeg den 3 killstreaken er noe som ligner på Predator i Mw2. Og den styrer man selv. Trykk på 5 og man styrer missilen med musa:) Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Men kan noen fortelle meg hvorfor jeg får "beta key already in use" når jeg prøver å logge meg på ingame? Fikk key i dag liksom! Kjent problem det og... EA ber oss bare om å slette cookies og cache, men det funker alldeles ikke :| Funket som faen for meg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jævla klatrefanter på alle fjellhaugene. Det må fikses slik som i BC2, for det er jævla irriterende, selv om jeg er en flink klatrer selv Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kor lenge etter eg bestilte fra webhallen, får eg betanøkkelen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) FIkk nettopp koden min, noen som veit når beta kommer til xbox 360? Har både ps3 og PC, men har mest lyst å spille på Xbox. Endret 21. juni 2010 av Noiz Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 hvordan bytter jeg oppløsning? 1300x700 er ikke gøy Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Trykke Enter på oppløsningen så skal det komme opp en listen liste...etter det jeg husker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det er en fordel og være inni spillet ja :!: Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har det kommet noen info på hvilke medus som kommer utenom de 2 som er på betan? Andre enn meg som syns det er temlig mye polish som må til? tenker da på å gå seg fast i småstein, problemer med å komme seg gjennom ymse vinduer, totalt fraværende rekyl, enkelte slakke skråninger som er umulig å komme seg opp, men flytter du 10cm til side så går det greit liksom Men har ikke hatt en eneste ingame crash, bank i bordet for det! Er klar over det er en beta, men syns det virker langt opp og frem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Mumriken: De har sagt at betaen ikke kan sammenlignes med full-versjonen. Angående rekyl....velkommen til MoH Men er enig med deg Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har ikke spillt moh før så det med rekylen var jeg ikke klar over. liten nedtur vil jeg si, men det blir spennende å se det ferdig! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har alle MoH-spillene her :!: Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Men rekyl burde bli tatt med, jeg driter i om de ikke var flink nok på det før, det burde være der! Jeg avbestilte og kjøper det heller når det slippes i butikkene. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 har et problem, har lagd bruker og skrevet inn beta koden, men når jeg skal logge inn igjen kommer det opp at jeg skal skrive inn serial koden og når jeg gjør det kommer det opp PC_DIALOG_LOGIN_FAILED_REG_CODE_ALREDY_IN_USE. What to do? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå