frowen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Sliter med at spillet kræsjer i det jeg får killstreak(som insurgent), har søkt litt rundt og prøvd å bytte dxversion, men det hjalp ikke stort. Noen som vet om det finnes noen slags hotfix for dette? Tror ikke det er noen måte å fikse det, skjer det samme på ps3 også ja virker ikke som om noe funker. Regner med at det kommer en patch før beta'en åpner for "alle" ?! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Avbestilte mitt MoH i går. Jeg gidder ikke kaste bort 600 spenn på noe som foreløpig ser virkelig trøblete ut. Jeg kjøper det heller i butikkene hvis det får gode reviews. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Avbestilte mitt MoH i går. Jeg gidder ikke kaste bort 600 spenn på noe som foreløpig ser virkelig trøblete ut. Jeg kjøper det heller i butikkene hvis det får gode reviews. What? Trøblete? edit: Likte spillet veldig godt jeg, så tror jeg forhåndsbestiller det. Endret 20. juni 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Avbestilte mitt MoH i går. Jeg gidder ikke kaste bort 600 spenn på noe som foreløpig ser virkelig trøblete ut. Jeg kjøper det heller i butikkene hvis det får gode reviews. Hvordan avbestilte du? Retarda spørsmål men.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Avbestilte mitt MoH i går. Jeg gidder ikke kaste bort 600 spenn på noe som foreløpig ser virkelig trøblete ut. Jeg kjøper det heller i butikkene hvis det får gode reviews. What? Trøblete? edit: Likte spillet veldig godt jeg, så tror jeg forhåndsbestiller det. Konsoll er veldig plaget Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Glad jeg spiller på PC da. Fungerer perfekt! Unntatt litt death animasjon tull, der jeg flyr over hele mappe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Av og til man får seg et skudd som gjør at man flyr ja :!: Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Sitter med følelsen av å spille et konsollspill på pc. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Avbestilte mitt MoH i går. Jeg gidder ikke kaste bort 600 spenn på noe som foreløpig ser virkelig trøblete ut. Jeg kjøper det heller i butikkene hvis det får gode reviews. Hvordan avbestilte du? Retarda spørsmål men.. Trykket på kundeservice knappen i mailen, og sa jeg ville avbestille Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Avbestilte mitt MoH i går. Jeg gidder ikke kaste bort 600 spenn på noe som foreløpig ser virkelig trøblete ut. Jeg kjøper det heller i butikkene hvis det får gode reviews. Hvordan avbestilte du? Retarda spørsmål men.. Trykket på kundeservice knappen i mailen, og sa jeg ville avbestille Tenkte meg det ja Avbestiller nok jeg også. Endret 20. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Men kan noen fortelle meg hvorfor jeg får "beta key already in use" når jeg prøver å logge meg på ingame? Fikk key i dag liksom! Du må gå til http://medalofhonor.com/beta logge inn, så legge inn keyen din der. Da får du tilbake en ny key som du skal taste inn i spillet Lenke til kommentar
sureup Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Spør igjen: Hvordan bruker man strafing run killstreaken på riktig måte? Får bare suicide hver gang Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Må man forhåndsbestille for å få tilgang på betaen på PC? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Må man forhåndsbestille for å få tilgang på betaen på PC? Jepp. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Spør igjen: Hvordan bruker man strafing run killstreaken på riktig måte? Får bare suicide hver gang Kan jeg spørre hva strafing run killstreak er? Har alle klassene forskjellige killstreaks? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 nei, alle har samme Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Spør igjen: Hvordan bruker man strafing run killstreaken på riktig måte? Får bare suicide hver gang Kan jeg spørre hva strafing run killstreak er? Har alle klassene forskjellige killstreaks? Lurer også fryktelig på hva den strafing run greia er. Nei, alle klassene har like poengstreaks (). Edit: Amanita = Lightning Man Endret 20. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det et sted jeg kan forhåndsbestille bare for å få beta key, og så avbestille igjen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Dark: Håper de får fikset de største problemene, samt at de sier på EA at betaen er en veldig simpel utgave at den utgaven som kommer i full versjonen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det et sted jeg kan forhåndsbestille bare for å få beta key, og så avbestille igjen? webhallen.se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå