Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

 

Fikk koden på 50 min, så var fornøyd med det. Kjører helt greit på laptopen og, ikke glatt og fint i smoke men greier da å fragge en del :)

 

Ang spillet, jeg synes det var helt rått, mye som må fikses, som kanskje senke hp / øke dmg på våpnene og mange småbugs, men helt klart spillbart. Server Browser er forøvring det værste jeg har sett, men fant en server som ligger på recent :D

 

Digga at det er run'n'gun, ikke masse strev om challenges og dritt, rent og pent, tror det kan bli et bra spill å konkurrere i. Og GUI'n er herlig, ikke masse dritt overalt.

 

-me

Lenke til kommentar
"The M16A4, now standard issue for front-line U.S. Marine Corps and some U.S. Army units, replaces the combination fixed carry handle/rear iron sight with a MIL-STD-1913 Picatinny rail, allowing for the rifle to be equipped with a carry handle and/or most military and consumer scopes or sighting systems.[55] Military issue rifles are also equipped with a Knight's Armament Company M5 RAS handguard, allowing vertical grips, lasers, tactical lights, and other accessories to be attached, coining the designation M16A4 MWS (or Modular Weapon System) in U.S. Army field manuals.[56] Depending on the individual weapon the user has the ability to select either 3-round burst and semi-automatic OR 3-round burst and fully-automatic. [57] Although in the case of the USMC the 3-round burst and semi-automatic models are primarily used."
Endret av Amored
Lenke til kommentar

Bare jeg som sliter med å finne en server uten lagg? Etter å ha vært på 30-40+ forskjellige servere (både gjennom den fucka server browseren og matchmaking) så har jeg bare støtt på én server uten lagg. Er utrolig irriterende å ikke vite om de første skuddene treffer før ett sekund etter, samt å bli drept av magic bullets hele tiden...

 

Også hva skjer med skill systemet? Her spiller jeg 8 runder der laget mitt vinner hver gang og jeg har 2-10 i KDR samt best på laget og får bare 10 skillpoints hver runde (er på 2100 ca), men så har jeg en dårlig runde der jeg får 1 i KDR men laget mitt vinner og jeg får en del andre poeng, da får jeg plutselig -19 ^^ Så er det noen som har kilde på hvordan skillpoengene beregnes?

 

Siste spørsmål: Hvordan setter man retningen til den killstreaken (4. eller 5. killstreaken) som bomber en hel "stripe"? (husker ikke hva den kalles) Nesten hver gang jeg har fått den og plassert den på et punkt så ender jeg opp med suicide :p

 

Men men alt i alt et artig og spennende spill som har potensiale til å bli ganske bra :)

Lenke til kommentar

Spillet var mye bedre når det ikke var tendenser til lag. Men kan noen forklare meg hvorfor alt skal være så konsollifisert? Hele menysystemet er elendig og tregt, man kan ikke ragequitte ( :tease:) fordi man må respawne før man kan exite.. Om du finner ut at musesensen er elendig så hjelper det lite da du må vente 1-10 sekunder på å respawne før du må bruke tid på det.

 

Skjønner heller ikke hvorfor man ikke får sett pingen ingame.. Det irriterer sykt. Jeg vet jeg har litt ustabilt nett til tider, men det er umulig å vite om det er spillet som er rart eller om jeg sliter med lag. Er ikke engang en sånn stygg bar som mw2 har.. 

 

 

Lenke til kommentar

"Offensive Score Streak rewards:

 

Mortar strike (40)

Rocket strike (100)

Missle Attack (160)

Strafing run (280)

Air Stike (340)

Cruise Missile (400)

 

Defensive Score Streak rewards (team buffs):

 

Intel (40)

Match Ammo (100)

Flak Vests (160)

FMJ Ammo (220)

Jammer (280)

Sabot Rounds (340)

Kevlar Vests (400)"

 

Link

 

Lenke til kommentar

Sliter med at spillet kræsjer i det jeg får killstreak(som insurgent), har søkt litt rundt og prøvd å bytte dxversion, men det hjalp ikke stort. Noen som vet om det finnes noen slags hotfix for dette?

Tror ikke det er noen måte å fikse det, skjer det samme på ps3 også :hrm:

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...