Merko Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har heller ikke 'freeza' noe så langt.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 DICE takler ikke konsoll. Kan ikke være heldig for konsollen heller, å måtte restarte den konstant. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Gleder meg til å teste beaten litt senere i kveld, venter bare på at baten skal bli ferdig å laste ned. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei. Vurderer det her, men må jo få testa beta'n først. Noen som kan si ca hvor mye maskinkraft som trengs? Kjører en laptop og aldri høyere 1280x-oppløsning, kjører Source, Portal osv bra, muligheter her? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Noen som vet om en plass det går litt raskere å laste ned beaten enn 20 kb/s? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Noen som vet om en plass det går litt raskere å laste ned beaten enn 20 kb/s? Jepp, fra FTPServeren min. Da bør du få maks hastighet (av det linja di klarer). http://merko.name/MOH-MPBetaClient_R2550504_Installer.zip Lenke til kommentar
Bundii Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 piratbukta Er det flere en meg som føler at det blir lattelig mye hodeskudd i spille? Virker som om minst 50% av alle kills er HS. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei. Vurderer det her, men må jo få testa beta'n først. Noen som kan si ca hvor mye maskinkraft som trengs? Kjører en laptop og aldri høyere 1280x-oppløsning, kjører Source, Portal osv bra, muligheter her? Må nesten vite hvilken CPU \ GPU du har. Men du kan sannsnyligvis kjøre det på law settings regner jeg med. Jeg får iallefall bedre ytelse (FPS) på det spillet enn feks MW2 og BC2 :| Ganske likt mellom BC2 og MoH mtp de bruker samme motor om jeg ikke er på bærtur. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Tusen takk! Du reddet meg fra å vente i mange timer! Lenke til kommentar
frowen Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei. Vurderer det her, men må jo få testa beta'n først. Noen som kan si ca hvor mye maskinkraft som trengs? Kjører en laptop og aldri høyere 1280x-oppløsning, kjører Source, Portal osv bra, muligheter her? Må nesten vite hvilken CPU \ GPU du har. Men du kan sannsnyligvis kjøre det på law settings regner jeg med. Jeg får iallefall bedre ytelse (FPS) på det spillet enn feks MW2 og BC2 :| Ganske likt mellom BC2 og MoH mtp de bruker samme motor om jeg ikke er på bærtur. Var noe sånt jeg tenkte ja, men huska ikke CPU i farta. GPU'en er 9600M GT og CPU er en Intel C2D P8400 @2,26Ghz Men dealen er jo at jeg gir f i grafikk, fps'en jeg bryr meg om Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 snip snip Var noe sånt jeg tenkte ja, men huska ikke CPU i farta. GPU'en er 9600M GT og CPU er en Intel C2D P8400 @2,26Ghz Men dealen er jo at jeg gir f i grafikk, fps'en jeg bryr meg om Selvsagt må du gi blanke faen i grafikk med maskinvaren der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) DICE takler ikke konsoll. Kan ikke være heldig for konsollen heller, å måtte restarte den konstant. Frysinga er på pc også, samme problemet har Bc2 så ( ikke så ekstremt som i betaen da:P ) Frow: Får vel spilt på low, og det er ikke stor forskjell på low og maks i betaen. Etter det jeg har funnet ut er betaen her bare en enkel del av hele spillet. Endret 19. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Må huske på at "Maks" ikke er i betaen, er kunn Low og Medium. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 tenkte meg det ja Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Mener å ha lest noe om en måte å få kode på uten å betale noe? Er det fortsatt mulig? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Mener å ha lest noe om en måte å få kode på uten å betale noe? Er det fortsatt mulig? Sjekk side 21 og posten fra Jottnegen. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Mener å ha lest noe om en måte å få kode på uten å betale noe? Er det fortsatt mulig? Sjekk side 21 og posten fra Jottnegen. Takk! Men dette virker ikke direkte lovlig... er det noen måte de kan spore/straffe meg på? Endret 19. juni 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det er det alltid hvis man ikke dekker sporene sine Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det er det alltid hvis man ikke dekker sporene sine Vil det funke med en Proxy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå