Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden har de "byttet" crouch fra spak til O/B, jævla spaken på PS3kontrollen er så svak at jeg trykker på den altfor lett og begynner å knive i løse lufta. Faen meg vært på 95/100 flere ganger nå og kødda det til på siste pga det der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Våpen diskusjonen;

Personlig syns jeg at det er idiotisk å ha M16 uten burst, m16 modellene som faktsik har full auto er ytterst sjeldne blant det amerikanske forsvaret idag på grunn av at burst har vist seg å være det mest effektive i alle situasjoner. Og spillet trenger variasjon!

Også den som listet modellene på forrige side

M16A4 finnes både i full auto og burst versjon.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Yeeeyy.. Plutselig står 3 stk fiender rett foran meg med ryggen til. Akkurat i det jeg skal trykke på R1 og starte elimineringen syns spillet at det er en god ide å fryse. Dette skjer sånn cirka 35,6 sek etter at jeg kom meg inn på serveren etter å ha restartet PS3'en pga samme problem. Kjenner jeg blir litt deprimert av sånt.

Lenke til kommentar

Vanlig soldat er en av de klassene den fryser fortest på, så jo flere fiender man dreper på en gang jo lettere fryser den.

Leste jeg en plass :(

Men den delen blir forhåpentligvis fikset til Oktober.

Selv om betaen er litt luggete osv. så er det mye optimalisering igjen til full versjonen. Man må bare huske det er en beta :thumbup: Og er man misfornøyd med noe så si ifra på beta-delen hos EA....som skal være en eller annen plass.

Lenke til kommentar

Hva er greia med killstreak? Man kan jo drepe X antall folk, så får man enten UAV eller Mortar Strike.. Hvor mange må drepes?

Først trodde jeg det var 4stk, men igår fikk jeg killstreaken med bare 2 kills. Kan det hende at killassist også teller som en "kill" på killstreak? :whistle:

Amanita Muscaria, hva heter du på spillet?

Har bare fått requiest fra Mumriken og "Karbo" eller noe sånt (husker ikke i farta).

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Det er poeng du bygger opp og hvor mye poeng du får per kill varierer. Kill i seg selv er 10 poeng så kommer bonuser som knife kill, headshot osv.

40 poeng så får du velge mellom mortar og uav , 100 poeng så er det rocket og en ting til Osv.

Fikk Rocket rett før runden var over, fikk til og kalle den inn...og akkuratt før smellet kom "your team won" :!:

Merko: Nooki kaller jeg meg, har sendt invitasjon til deg:S

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det er poeng du bygger opp og hvor mye poeng du får per kill varierer. Kill i seg selv er 10 poeng så kommer bonuser som knife kill, headshot osv.

Ah, nå forstår jeg :new_woot:

19June_Saturday_3c64a6.jpg

Får sende deg en invitasjon, så se om du får min da. Rart at jeg fikk de andre 2 sinn, men ikke din.. *sjekke på nytt*

Lenke til kommentar

Vanlig soldat er en av de klassene den fryser fortest på, så jo flere fiender man dreper på en gang jo lettere fryser den.

Var faktisk Sniper, begge gangene.

Potensialet er stort, men det må bli kraftige forbedringer til om det skal bli et kjøp fra min side.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Var faktisk Sniper, begge gangene.

Potensialet er stort, men det må bli kraftige forbedringer til om det skal bli et kjøp fra min side.

Kjøpt er det og gidder ikke og stresse med å få tak i de 300 tilbake :tease:

Pluss jeg ser frem til singelplayer delen, siden MoH er noe jeg har spilt siden første kom ut.

Merko.: Var slik med Bc2 og friends også :roll:

Skal prøve og sende igjen jeg også hvis jeg ikke har fått ifra deg når jeg skal inn etterpå :thumbup:

Edit: Artig runde Merko. :w00t:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...