Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Spilt litt nå og er ikke veldig imponert, men ikke skuffet heller. Forhåpentligvis lanserer de en demo før release.. Er jo en del bugs seff som demper spilleopplevelsen litt.

Men, hvor er recoilen? Hvor er bullet drop? Og kansje det viktigste spørsmålet av alle, hvorfor i h****** er M16 Hel automatisk?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som ikke har key enda som kan sjekke om denne funker?

CYK4-K6B2-TGJM-6HZV

Det er opprinelig en beta kode for CC4, men skal fungere med medal of honor også vistnok. Isåfall er det helt latterlig..

ELSKER DEG! Det funka jaggu!

Lenke til kommentar

Det er opprinelig en beta kode for CC4, men skal fungere med medal of honor også vistnok. Isåfall er det helt latterlig..

Sikkert derfor de fleste fikk "code already in use" når de prøvde.

De tenkte vel ikke på det når de sendte samme kode til MoH-spillere ;p

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd en runde som hvert lag på den fjellbana og må si jeg er rimelig skuffet. Mulig nettet mitt er noe ustabilt, men det virka som jeg hadde 500 ping hele tiden, til tross for at serverbrowseren viste 80. Synes det hele virket som en dårlig mod til Bad Company 2 isteden for ett eget spill. Våpnene virket ikke særlig realistiske og hele opplevelsen ble rimelig dårlig for min del. Men skal prøve mer i kveld / morgen, da det er tidlig og jeg er veldig trøtt. 

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det nesten klin umulig å være defender og faktisk vinne på det Mission greiene?

Vinner støtt og stadig som defender, jeg vil nesten si at jeg avogtil syns det er lettere og vinne som defender. :p

Lenke til kommentar

har spillt litt nå og har bare hatt en crash og det var første oppstart når jeg endret settings, men føler at hitboxen er litt "slugish" på en slags måte. har ikke kjørt fraps enda, men det kommer hvertfall ikke av lav fps...

dog, har kun spillt som sniper sålangt.

amanita: vi må ta oss noen runder utpå kvelden :thumbup:

er på jobb i dag så måtte nesten gi meg i noenlunde normal tid igår :p

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det nesten klin umulig å være defender og faktisk vinne på det Mission greiene?

Vinner støtt og stadig som defender, jeg vil nesten si at jeg avogtil syns det er lettere og vinne som defender. :p

:blush:

Det er så ubalansert det der at det er ekkelt! Jeg har aldri tapt som Attacker, og har kun vunnet 1 gang som defender.

Lenke til kommentar

Spilt litt nå og er ikke veldig imponert, men ikke skuffet heller. Forhåpentligvis lanserer de en demo før release.. Er jo en del bugs seff som demper spilleopplevelsen litt.

Men, hvor er recoilen? Hvor er bullet drop? Og kansje det viktigste spørsmålet av alle, hvorfor i h****** er M16 Hel automatisk?!

Vet, var akkurat samme følelsen jeg satt med. Her kan man sikte rett på ett moving target og treffe, jeg syns dette er litt dumt. I BFBC2 var de inne på noe, og bullet drop og travel time var herlig.

AK47 kicker like mye som blåserør med erter i. Skuffet. M16 finnes da i flere varianter som kan velge mellom semi-automatisk, 3 round burst og helautomatisk. Men skulle helst hatt valget om å kunne velge hvilke jeg ville hatt! Helautomatisk M16 er lite foretrukket.

Lenke til kommentar

Vet, var akkurat samme følelsen jeg satt med. Her kan man sikte rett på ett moving target og treffe, jeg syns dette er litt dumt. I BFBC2 var de inne på noe, og bullet drop og travel time var herlig.

AK47 kicker like mye som blåserør med erter i. Skuffet. M16 finnes da i flere varianter som kan velge mellom semi-automatisk, 3 round burst og helautomatisk. Men skulle helst hatt valget om å kunne velge hvilke jeg ville hatt! Helautomatisk M16 er lite foretrukket.

Hvorfor vil du ikke har helautomatisk M16? Jeg har ønsket meg det kjempe lenge nå. Er litt lei den burst-versjonen som alle putter i spillene sine.

Lenke til kommentar

M16A1 = Semi automat-Full auto

M16A2 = Semi automat - Burst

M16A3 = Semi automat - Full auto

M16A4 = Semi automat - Burst

Nå har ikke det amerikanske forsvaret/militæret brukt en full auto utgave på minst 15 år... Spillet finner sted, anno 2001 - Afghanistan innvasjonen..

Men det jeg finner mer irriterende er at DICE ikke har klart å få til lade funksjonen skikkelig..

I spillet, så flipper en bare inn et nytt magasin, uavhengig om en tømte magasinet, eller ei.Når du tømmer magasinet i virkeligheten, så må en foreta et manuelt ladegrep for å legge en ny kule i kammeret.

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas klarte dette ytterst bra.. Selv COD4 hadde en mer realistisk lade-animasjon.

Men, det skal DICE ha.. De klarte i hvertfall å plassere utkasteren på riktig side, på ALLE våpene, denne gangen.

Derimot er mangelen på rekyl helt latterlig.. Det er mindre rekyl i 7.62mm-AK-47en i spillet, enn hva det er med 5.56mm-ACR'en i MW2 (Og den hadde NULL rekyl).

Grafikken er heller ikke spess. Imponerende... Spilte vel ca. 1 runde, før PS3en min frøs, og jeg måtte manuelt restarte den.. Kommer ikke til å fortsette med betaen, før DICE får fikset dette problemet... Tror ikke det er spess. Hellig for konsollen's levetid å måtte restarte den, hvert 5 minutt.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Dette med reloadene har irritert meg også, mener de gjorde det riktig både i MW1 og 2. Men våpenbalansering og slikt er jo nettopp derfor man har betaer for å balansere så det kommer nok på plass etterhvert.

Uansett så må jeg si etter 5-6 timer med betaen så angrer jeg allerede på at jeg forhåndsbestilte dette spillet. Dette er mer en mod av BC2 enn et eget spill i mine øyne og fet vil mest sannsynlig være vel så mye glede i vietnam ekspansjonen som kommer omtrent samtidig. Men man skal aldri si aldri kanskje de gjør store gameplay endringer i løpet av og etter denne betaen, selv om jeg betviler det sterkt.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått meg en sånn kode, og når jeg da går til http://www.medalofhonor.com, så skal jeg logge inn på en EA bruker. Noe som jeg tror jeg har? Jeg brukte e-posten og passordet jeg bruker til alt, men fikk opp Access denied. Går utifra alle som har spilt BF2, BF BC2 osv har en EA konto? Eller må jeg lage en?

Føler meg litt dum for at jeg må spørre om dette! :p

Lenke til kommentar

Alle som klager over recoil, det er noe MoH-serien så og si aldri har hatt :tease:

Så tviler sterkt på at det blir fikset.

Merkoen.: Er 2 maps da, men det er ikke mye når man ofte spiller en god del den første tiden. Men gleder meg til full-versjonen ja.

Siden er en god del flere våpen osv.:)

For min sin del så har jeg savnet noe som er slik som MoH, en blanding av tempoet til Mw2 og spill-måten fra Bc2.

Men nå er dette en beta og håper ALLE som har "klager" gir tilbakemelding om det :thumbup:

Det med og angripe og forsvare så syns jeg begge delene har sine sider, men syns ikke ene er lettere enn andre:)

Alek: Skal du spille før 21 så må du ha Bc2:)

Pluss du må bruke samme konto( mail altså ) som du har Bc2 på.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...