Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min sin del så er dette spillet jeg har ventet på :dribble:

Jada, jeg skryter...men har ikke opplevd ET problem.

Har selv spillt i noen timer nå, eneste problemet jeg har fått er at spillet crashet istad til desktop. Men førstegangen på 2-3 timer så klager ikke :)

Utrolig moro ja.. Blir kanskje lei av mappet i løpet av mnden, men slik var det med Bad Company 2 også :!: Synd det er så lenge til release.. 103 dager :whistle:

Uansett, får nyte betaen så lenge som mulig. :ph34r:

Lenke til kommentar

Problemene jeg har opplevd er ting som at chatten ikke virker (får ikke gjort noe bortsett fra å sikte og skyte til jeg dør hvis jeg prøver å chatte), får ikke skifte våpen med mushjulet, toggle croach funker ikke (skru det av, og en kan ikke knele i det hele tatt), og noen andre småting. Men har ikke hatt et kræsj enda.

Lenke til kommentar

Haha, fikk beta kode nå. Latterlig hvordan jeg fikk den.

WEBHALLEN.COM Har et pre-order opplegg. Men du behøver bare å fylle ut navn, epost og telefon så får du beta koden!

Trykk "boka"

Gå til kassen

Velg privatperson

Velg å betale i butikk, også bare trykker du på random butikk.

Så fyller du ut infoen. Selv brukte jeg fake info på alt utenom epost (Husk riktig epost!)

Så får du tilsendt beta key innen en time uten å måtte betale på forhånd. Pluss, du kan gjøre det så mange ganger du vil :D

Ja, det funker. Laster ned nå :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, fikk beta kode nå. Latterlig hvordan jeg fikk den.

WEBHALLEN.COM Har et pre-order opplegg. Men du behøver bare å fylle ut navn, epost og telefon så får du beta koden!

Trykk "boka"

Gå til kassen

Velg privatperson

Velg å betale i butikk, også bare trykker du på random butikk.

Så fyller du ut infoen. Selv brukte jeg fake info på alt utenom epost (Husk riktig epost!)

Så får du tilsendt beta key innen en time uten å måtte betale på forhånd. Pluss, du kan gjøre det så mange ganger du vil :D

Ja, det funker. Laster ned nå :D

Vet du en ting? Jeg elsker deg! :love:

De har IPen din da...

Men fett om du ikke hører fra dem igjen :p

Blir de sinna, sier jeg at katta bestilte.

Lenke til kommentar

Jotneggen, var det ps3 det der? Må man ha PS3 for å bruke koden man får?

Sendes den på natta? :p

Registrerte meg der, med en mye "svada" informasjon"..Bestilte 2 eksemplarer.. Valgte "Hent i butikk. Betal i butikk".. Fikk så en bekreftelses mail.. .Etter ca. 1 time, mottok jeg en e-mail med 2 beta-koder (En for PS3, som jeg holder på med å laste ned nå -96% as we speak.. Og en for Xbox360, når den starter, neste uke)

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

@Kakeshoma: :ph34r:

Hehe. Tror det går ann å avbestille :p

Og all props til han fyren her http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/961163.page

Han jeg fikk det fra, og ikke nok med det så driver han å fikser nye betakoder hele tiden fra butikken som han deler ut:P

Snill fyr!

@Skurjernet: Søk på medal of honor så får du flere platform valg. Og det sendes på natta ja. Jeg fikk koden min for 45 min siden :p

EDIT: Seff DP :thumbup:

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...