Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) omg, du har seriøst vært uheldig Shoma Skal jeg ta noen bilder in-game mens jeg spiller? ( bryter jeg noen regler da forresten? ) Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 omg, du har seriøst vært uheldig Shoma Skal jeg ta noen bilder in-game mens jeg spiller? ( bryter jeg noen regler da forresten? ) Tror det er en "NDA" i alle betaer fra EA. Men dette godtok du jo når du fikk betakoden? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Merkoen: Jeg leser aldri de ( har aldri postet bilder fra betaer siden jeg har gått utifra nda ) Gikk egentlig utifra at det var NDA, men siden folk har lagt ut filmer på youtube så ble jeg usikker. Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Oh.. Jeg testet for moro med internet explorer på http://www.medalofhonor.com/beta. Tror dere f*** det ikke funka?! :o Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Da funker alt fett her, Amanita, mulig om jeg kunne lagt deg til på steam? (hvis du har) Så kunne vi kanskje spilt litt Steam: Konkulf Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 har det ikke på steam, måtte velge noe annet siden du må ha bc2 på steam for og få samme tilbudet der. Men kan man legge til slik som i bc2 her? friendsliste...må få sjekket det så vi kan legge folket her på lista. Ser kule muligheter når man sammarbeider her:) Siden man kan velge mellom offansiv eller deffansiv når man oppnår "killstreak" Spillet passer perfekt for meg ihvertfall har jeg funnet ut Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Tror dette spillet kommer til å bli rått i hardcore. Syns de tåler akkurat bittelitt for mye i normal, pluss at det blir sikkert litt mer recoil og skade av eksplosjoner (Håper jeg!) Noen andre som er forelsket i M4en? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Det som iriterer meg er at jeg ikke har fått M24 , må den åpnes eller skal man få den fra starten av Andi: Liker alle klassene og de som tror snipere her får oppføre seg som i Bc2 tar feil. ene mappet er vansklig og sitte lenge på samme plass...man må konstant flytte på seg. Hvis man ikke er heldig og bli oversett, men prøvde det 3 ganger og ble knivet begge gangene. Var for og teste altså, jeg liker og være støtte for de andre:) Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Bare legg til spillet på "add non steam game" på steam, så kan vi få spilt sammen? Isåfall, hva heter du in-game? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Var borte litt.. Falt en Tier 1 edderkopp ved tastaturet mitt, så måtte kalle på forsterkninger for å ta den ut... Sniper: GW er sykt heftig forresten! Endret 18. juni 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Spillt et par runder nå. Er latterlig moro som sniper. Endret 18. juni 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 legg ut dere's steam, NAO :3 Og in-game navn... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Konkulf: Nooki Shoma: Ja, er totalt enig. Og prisen er lav, så det blir et kjøp. Så multiplayer "trailer" på youtube og ser ut som et morsomt mp-spill. Må se og få opp 4-way kortet så jeg kan bli ferdig med pcen min :!: Edit: Sikkelig noob-spørsmål..hvordan adder jeg et non-steam spill på steam? Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Hvordan er det med hit detection/lag compensation sammenlignet bc2? har bare skummet gjennom tråden sann fort her og har ikke sett at noen har tatt det opp. amanita: så vidt jeg vet så er det bare de spilla som er på denne listen som vil virke. https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-wusf-3601 alle andre blir vel bare en vanlig shortcut Endret 18. juni 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Mumriken: Alle våpnene utenom sniper har meget god hitbox, vet ikke hva det er med sniper ennå...tror det er meg. Usikker på om det er rett bane på kula eller naturlig Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 hehe ok, spørs om det må kjøpes lyst å teste ut m24 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jeg skal har "krav" på M24 , men har ikke fått den ennå. Men det er ve lsom med bc2...tar en evighet før man får de tingene Står også i Gunclub at jeg har den.... Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ustabile greier dette her ja. Er vel å forvente, men.. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 da er jeg klar til å game om 10minutters tid! men er det stress med og få frem m24? den er vel sann bonus item? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Etter det jeg har forstått skal man kunne ha den fra starten av, men jeg kan jo ta feil. Men da blir jo litt av poenget vekke, for det erb are vi som er VIP-medlemmer som skal få den i betaen...ihvertfall fra starten av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå