Bulf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Får du betakode med en gang om du bestiller fra steam? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) ååååååå, faen tenkte jeg ikke på -.- tenkte ikke at det var helg, siden jeg skal jobbe i hele helgen er det PC du kjøper til eller konsoll? Får du betakode med en gang om du bestiller fra steam? Kjøp fra www.broadparkgames.no, da får du koden instant på websiden. Du kan også laste ned MoH om 104 dager når det slippes ut. Er også 50kr billiger enn steam Endret 18. juni 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 ååååååå, faen tenkte jeg ikke på -.- tenkte ikke at det var helg, siden jeg skal jobbe i hele helgen er det PC du kjøper til eller konsoll? Får du betakode med en gang om du bestiller fra steam? Kjøp fra www.broadparkgames.no, da får du koden instant på websiden. Du kan også laste ned MoH om 104 dager når det slippes ut. Er også 50kr billiger enn steam 30kr ja. har også alle mine andre spill på steam så hadde vert kjekt kjøpt det der. Men får du betakode med en gang på steam?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Har testet det på pc og skal absolutt ikke klage, ikke et problem ennå. 3 runder spilte jeg med alt på maks på 1920x1080 Sammenligne det med Bc2 syns jeg blir feil, ligner grafisk...men helt annet tempo. Tror dette kan bli et virklig morsomt online spill Kjøpte det på EA Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Så koden din funker altså... Hmmmm.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ja, med en gang Jeg leste litt rundt og EAstore var vist den "sikreste" slik jeg forsto det så tok det derfra. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ingen ny kode fra live chat >_> skuff Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Sier det her inne siden det er jo innom en god del fragnerds her, Sniper Ghost Warrior er også et godt spill syns jeg...billig også iforhold til mange andre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Nå snakker jeg med "EA Support" ... bra navn det... edit. kult, skal installere etterpå Endret 18. juni 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Vurderer og smekke sammen en norsk funclan til det hvis det viser seg og være litt kvalitet over det Så håper kanskje du er intrisert Shoma hvis du liker det;) Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Såklart Konkulf, dannes den så blir den åpen for de som vil Lager en tråd om dette etterhvert som folk har fått testet demoen. Vil ikke ta mer plass om dette i denne tråden nå, har dette plaget noen så beklager jeg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 skal ikke se bort i fra det Har kontakt med ea live igjen. Denne gangen gir jeg meg ikke før koden er i henda mine! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 ååååååå, faen tenkte jeg ikke på -.- tenkte ikke at det var helg, siden jeg skal jobbe i hele helgen er det PC du kjøper til eller konsoll? PC, men gidder ikke kjøpe fra steam, siden jeg vil ha den fysiske versjonen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 ikke gi deg Shoma Glemte og si at når jeg bestilte på EA så sto det at betaen varte fra 17 juni til 18 juli. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Da har Konkulf fått ny kode og fikk redeema.. Jeg fikk ny kode, og venter på at medalofhonor.com/beta skal loade så jeg får redeema... Vi er happy happy. EA support er så koselige atte. Endret 18. juni 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Da har Konkulf fått ny kode og fikk redeema.. Jeg fikk ny kode, og venter på at medalofhonor.com/beta skal loade så jeg får redeema... Vi er happy happy. EA support er så koselige atte. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Sier det her inne siden det er jo innom en god del fragnerds her, Sniper Ghost Warrior er også et godt spill syns jeg...billig også iforhold til mange andre. Hvor lastet du ned demo? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Skrujernet: http://www.techpowerup.com/downloads/1812i/Sniper.Ghost.Warrior.Demo.zip Har spilt det første brettet nå og fortsetter det slik som hittil så er jeg en glad dott. Men jeg ELSKER snipere da. Nå tenker jeg ikke på camping på samme spott osv. , men de snipere som konstant beveger seg og støtter laget LOL, spilte MoH i sted, og satt bare og fikk litt oversikt over mappet, så ser jeg det kommer 4 stk. fiender opp en trapp..tar de og det kommer flere etter det. Jeg ble tom for ammo til slutt :!: Men håper de gjør det slik at du ikke behøver masse skudd for og drepe en. Hs er et skudd virker det som. Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Ser dårlig ut gitt... Feilen ligger nok ganske dypt, funker ikke etter en resetting av kontoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå