Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Får lyst til å grine ass.. MÅ SPILLE!!!!

Ikke gled deg for mye da.

Er nok ikke så moro som du vil ha det til :p

er bare et map, mye spawnkilling osv. Men man kan jo håpe at det blir moro

Når man skal kritisere noe, så bør man ha faktaene :tease:

2 maps er det og mange har det morro.

DET er en beta så problemer er det, hvis folk tror de får en problemfri opplevelse bør de gjøre noe annet.

Det er jo dette som er poenget med en beta , finne problemene :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første han nevner om problemer i spillet er at "this game likes to freeze on you"

Han sier også ørten ganger at han liker det....utenom freeze-problemet da :!:

Det som plager meg litt med den biten er at freezing er noe dritt når det skjer på pc, restarte og hele den suppa.

Det har man fremdeles i Mw2 :roll:

Edit: Disse 2 innleggene skulle jo slå seg sammen da, noe de ikke gjorde. Så beklager :blush:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Haha, ble litt redd her :p

Vi får nå se hvem som faller først!

Du har kjøpt det?

Lastet ned demo av Sniper: Ghost warrior i går, må prøve i dag :) ser kult ut...

Mara: Er visst folk på EAs forum som har klart det... tror jeg... vi får se... er hvert å høre...

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Står code already used :cry:

Det står det for sikkert 90% av spillerene som prøver :p

Det er noe galt med websiden demmes, ikke koden din. Blir nok fikset iløpet av kvelden.

"Code already in use" error is our top priority. We are working on it and appreciate your partience!
Lenke til kommentar

Ja... Bare 74 tullinger i veien for meg nå så skal EA få ørene (eller øynene) fulle!

Neida, kanskje det lønner seg å være snill med dem stakkar... :yes:

Tja, er vel lite poeng med å "tilkalle" Live support når du egentlig vet hva du får til svar. Står vel flere plasser at de sliter med "Key already in use" eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet over MoH jeg, var som BC2 bare med en bredere fargepalett og nye skins. Også føles det liksom som det ikke er noe spesielt å gjøre, skal jeg først spille et BF spill så liker jeg å revive, spotte osv. Nei dette ble litt for døllt for meg akkurat nå. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet over MoH jeg, var som BC2 bare med en bredere fargepalett og nye skins. Også føles det liksom som det ikke er noe spesielt å gjøre, skal jeg først spille et BF spill så liker jeg å revive, spotte osv. Nei dette ble litt for døllt for meg akkurat nå. :thumbdown:

Er det de fleste sier.

en MW2\BC2 mixup :p

Lenke til kommentar

Ja... Bare 74 tullinger i veien for meg nå så skal EA få ørene (eller øynene) fulle!

Neida, kanskje det lønner seg å være snill med dem stakkar... :yes:

Tja, er vel lite poeng med å "tilkalle" Live support når du egentlig vet hva du får til svar. Står vel flere plasser at de sliter med "Key already in use" eller noe sånt.

Joda, men du kan aldri høre det samme svare for mange ganger....

Vent.. det var ikke logisk i det hele tatt...

Nei, men nå har jeg ventet 45 minutter så gir meg ikke nå :p

Lenke til kommentar

Første han nevner om problemer i spillet er at "this game likes to freeze on you"

Han sier også ørten ganger at han liker det....utenom freeze-problemet da :!:

Det som plager meg litt med den biten er at freezing er noe dritt når det skjer på pc, restarte og hele den suppa.

Det har man fremdeles i Mw2 :roll:

Edit: Disse 2 innleggene skulle jo slå seg sammen da, noe de ikke gjorde. Så beklager :blush:

Selvsagt liker han det. Han er jo BFBC2 spiller, og dette har potensiale til å bli mye mer underholdende. Både for MW2 fans og BFBC2 fans. Her handler det om det folket liker, mye hektiske kamper, taktiske handlinger, og objective gameplay!

Men hvis de ikke fikser freeze problemene så vil ikke folk spille Beta mer, ergo, spillet kommer til å selge utrolig dårlig. Jeg er temmelig lei av å reise meg, sette meg ned, reise meg, sette meg ned. Dette skjer også 2-3 minutter ut i hvert game.

Fix it NOW! Håper EA og DICE skjønner dette fort, og fikser det! Fordi jeg klarer ikke å spille det mer dersom det fortsetter slik. Har hatt noen helt fantastisk morsomme kamper! Men jeg ser ikke helt hvordan de skal få fjernet freeze tingen, iom at det fortsatt skjer i BFBC1 og 2. Dette kan veldig fort gjøre at folk vil foretrekke Black Ops. MoH hadde kanskje kunne utfordre Black Ops, og tatt mange av CoD fansen over på sin side, men med dette enormt irriterende problemet, så lurer jeg på hva som skjer. Potensielt er dette en fantastisk FPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...