Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

YESS!!!!!! ENDELIG!!!!

Etter 2 døgns venting og 4(!) mails til CDON senere, så har de endelig klart å sende meg koden! :new_woot:

(About fucking time :p)

Hjelper lite når du ikke kan få Produkt nøkkelen fra siden demmes enda :p

Det har det stått de siste 8 timene... Men de er vel ikke på jobb i det hele tatt akkurat nå, så det blir nok ikke noe forandringer før om ett par timer... -.-

De jobber med saken as we speak (type) :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KEY REDEMPTION PORTAL

Congratulations, DarkPassenger404.

You have redeemed your Beta Key for a PlayStation 3 Voucher Code for the Medal of Honor Multiplayer Beta. This is your Voucher Code:

Edit: Kunne tatt bilde av skjermen, men veit ikke hvordan :blush:

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Tror problemet er mer basert rundt PC, og ikke playstation. Er mye som irriterer meg ved Beta'en nå. Servere er fulle, men hvis jeg må reise meg en gang til i dag for å restarte maskinen. Ja, da legger jeg det fra meg en stund. Spillet er gøy, ingentvil. Men når man sitter med headset, og lyden av Bradleyen som skyter, høres kun ut som ett halvfullført skudd inne i øret ditt da blir man også irritert. Men dette kan potensielt blir veldig veldig bra!

Lenke til kommentar

Hadde det jævlig gøy nå! AK47, unlocket reddot, og meide ned alt som kom! Man har også "Killstreaks". De går på poeng man skaffer seg i løpet av 1 liv. 50 poeng så får man valget mellom missiler, uav, 100 poeng, så får man noe krafigere, og 150/160 så får man predator og noe annet tror jeg. Veldig kjekt. Du må velge mellom de to mulighetene som popper opp. Veldig kjekt. Men nå henger PS3 seg hele tiden. Det henger seg ikke på andre spill enn: BFBC, BFBC2, og MoH. Merkelig at EA og DICE står bak disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...