andi_c Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ny melding på twitter; We are investigating the #MOH beta "key already in use" error message when trying to redeem your code on the website. På tide. Nå legger jeg meg, så bør de ha fikset det innen jeg skrur på pcen neste gang. God natt folkens! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Tja litt info til dere: We're still working hard to stabilise the site, adding new servers and increasing capacity. During this time you might see some errors on the front end e.g. code in use & performance issues (load times). If you are having problems redeeming your code you could try the following steps; 1) Log out of the beta site if logged in 2) Clear internet cache 3) Log back into the site and try again 4) ... and again I'll be back again in the morning from 9 AM GMT with more updates. Thanks for your patience, Dan Om dere vil laste ned Medal of Honor clienten nå, så har jeg lagt opp setupen på FTP Serveren min. Får en god del raskere fart der enn fra USA http://merko.name/MOH-MPBetaClient_R2550504_Installer.zip Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ikke jeg heller. FML. GameZone bestilte jeg fra, noen her som har fått koden derfra? Jeg bestilte fra GameZone, og fikk koden i løpet av 24 timer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) "Code already used" Endret 18. juni 2010 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Utrolig at de ikke har greid å fikse dette etter 10+ timer... Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Utrolig at CDON ikke har klart å sende meg koden 43 timer etter bestilling.. Endret 18. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Utrolig at CDON ikke har klart å sende meg koden 43 timer etter bestilling.. Har du sendt mail til dem? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jepp, sendt dem tre stk. Edit: Speak of the devil.. Fikk svar: Svar från kundeservice Hei, Vi har vært i kontakt med vår spillavdeling. De vil sende deg en ny kode. Du vil motta den i løpet av dagen. Forhåpentligvis så slipper jeg å vente så mange flere timer til.. Syns det er litt dårlig gjort av dem og annonsere at de leverer innen 24 timer og ikke gjør det. (Meeen, kanskje det bare er jeg som er uheldig..) Endret 18. juni 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ikke jeg heller. FML. GameZone bestilte jeg fra, noen her som har fått koden derfra? Jeg bestilte fra GameZone, og fikk koden i løpet av 24 timer. Damn. Til Xbox 360 eller PS3? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 360 er utsatt uansett... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen her som har fått testa HoH ennå? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 The Medal of Honor beta for the Xbox 360 is delayed, but it is expected to be available next week. We are extremely disappointed about this, but want to assure you that we are dedicated and determined to delivering all of you this awesome multiplayer experience as soon as possible. However, we are excited to extend the beta to make up for lost time! The beta will continue as planned for the PlayStation 3 and PC. For these platforms, the beta starts on June 21st. However, players who own Battlefield: Bad Company 2 and have pre-ordered will be able to enter on June 17th Meg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) For PC og PS3 ja, eller? Vet du om noen andre som har fått på 360 da? Endret 18. juni 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) nypis:Ja..... Du kom med nyheter ingen viste De fleste her inne som sitter og kjefter har bc2 , har bestilt MoH og koden var brukt Endret 18. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ikke jeg heller. FML. GameZone bestilte jeg fra, noen her som har fått koden derfra? Jeg bestilte fra GameZone, og fikk koden i løpet av 24 timer. Damn. Til Xbox 360 eller PS3? Xbox 360 Så jeg må nok vente litt til... Men det går bra. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 "Code already in use" error is our top priority. We are working on it and appreciate your partience! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 YESS!!!!!! ENDELIG!!!! Etter 2 døgns venting og 4(!) mails til CDON senere, så har de endelig klart å sende meg koden! (About fucking time ) Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 "Code already in use" error is our top priority. We are working on it and appreciate your partience! Det har det stått de siste 8 timene... Men de er vel ikke på jobb i det hele tatt akkurat nå, så det blir nok ikke noe forandringer før om ett par timer... -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå