Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kom jeg inn på den redeem code siden igjen, tastet inn koden, og gjett hva som kom opp; "Code already used" -.- jeg har ikke fått noen som helst kode til betaen utenom redeem koden.

Gjett hva jeg fikk, da?

"Code already used."

>_<

Er mange andre som har akkurat det samme problemet, var en fyr på twitter nå som visstnok er i kontakt med EA og prøver å finne ut hvorfor så mange får at koden deres allerede er brukt. Hvis det ikke er fikset innen i morgen kommer jeg og til å sende mail til både EA og CDON (hvor jeg kjøpte spillet).

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det hos EA, men avventer inntil videre. Se om noen andre finner ut noe. Kanskje EA beklager det inntrufne for alle og kjører åpen beta istedet? :D

Oh her er en fin lol - prøv å forandre språk (til UK) oppe til høyre før du redeemer koden. Da får du en ny, fin skjerm...

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Nå kom jeg inn på den redeem code siden igjen, tastet inn koden, og gjett hva som kom opp; "Code already used" -.- jeg har ikke fått noen som helst kode til betaen utenom redeem koden.

Gjett hva jeg fikk, da?

"Code already used."

>_<

Er mange andre som har akkurat det samme problemet, var en fyr på twitter nå som visstnok er i kontakt med EA og prøver å finne ut hvorfor så mange får at koden deres allerede er brukt. Hvis det ikke er fikset innen i morgen kommer jeg og til å sende mail til både EA og CDON (hvor jeg kjøpte spillet).

Hvor lang tid tok det før du fikk din kode fra CDON?

Lenke til kommentar

Ny melding på twitter: The excitement around #MOH has generated overwhelming momentum. Thank you for your patience as we continue to stabilize the website!

Bestilte vel på en tirsdags kveld og så var koden kommet innen onsdag formiddag.

Endret av andi_c
Lenke til kommentar

Her er en beskjed fra forumet for folk som får beskjed om at koden allerede er i bruk:

Hey folks.

If your code has been used and not applied to your account due to an error on our site, we will make every effort to replace it and get you into the beta. We're currently working on this issue, as it is affecting many users, and as soon as I have more information, I'll be posting it here.

Regards,

-Big Guy-

Lenke til kommentar

Ny melding på twitter: The excitement around #MOH has generated overwhelming momentum. Thank you for your patience as we continue to stabilize the website!

Bestilte vel på en tirsdags kveld og så var koden kommet innen onsdag formiddag.

Faen heller, da burde jo jeg ha fått koden min for lengst. Bestilte onsdag kl 16:51 og de sier de sender den ila av 24 timer..my ass.

Lenke til kommentar

Får ikke møtt noen på PS3 nå, men her er følgende dom av det grafiske og lydmessige:

Feil og ting som må fikses:

- En grafisk bøg når man treffer vegger med hagle(blinking, svart firkant osv)

- Lydfeil når man putter flere shells i shotgun(Kommer ingen lyd 90% av tiden)

- Hvorfor har SV98 kun 5 skudd i magasinet, mot dens 10 i BFBC2?

- AK47 føles ikke ut som AK47. Den kicker så og si ikke. Veldig lite recoil

- Munningsilden ser ut som en orange firkant, og ikke munningsild

Første inntrykk av maps:

- Det kommer til å bli svært hektisk (CoD blandet med BF)

- På PS3 setter man seg ned med O og ikke R3. Litt endring som ikke går an å stille tilbake til normal var rart. Men det blir man vant med.

- Vil DICE sin sesivitet være nok på så hektiske maps? Når man sikter ser seg rundt er sesiviteten god, men man hopper ikke å tar 360 med den. Den blir rett og slett litt treig rundt hjørner. Man kan selvsagt skru den opp, men blir den da for høyt når man skal møte sin fiende på medium til lang avstand?

Det grafiske er det noen småfeil med, men det forbedrer de garantert. Det ser fint ut, og er veldig lett å gjøre nydelig. På PS3 kan man ikke være mindre enn 8 i ett game. Alle kills man får hvis det f.eks kun er 2 mot 1 blir ikke registert. Det blir som en liten løp rundt å drep hverandre lobby mens man venter til mappet fyller seg opp.

Lenke til kommentar

DICE viser nok en gang sin amatørmessighet ovenfor konsoll. Blir det for hektisk på slagmarken, henger PS3 seg. 3 gang det skjer på 3 kamper. Har ikke fått fullført en enda. men fy faen så gøy det er! HAHAHA :dribble:

4 ganger på 4 kamper. Blir ikke mye BETA spilling på meg.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Angående recoil så er ikke MoH kjent for det så tviler på at den blir så mye bedre.

Men så streaming så fra pc på low og det ser bra ut, litt dølle death-animasjoner. Men de har så vist klart og få mer fart i det ja. Og de som klarer bc2 på høy innstilling klarer det med dette også:)

Men ser veldig lovende ut syns jeg :thumbup:

Kult og høre TheKopKing :new_woot:

Må få spilt dette i helga ja :love:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...