Kakeshoma Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Måtte faen meg logge ut og inn igjen.. for å få mulighet til å godta beta vilkår for å få tilgang til /beta siden, flott EA, takk for det edit... står fortsatt at You do not meet the requirements to enter this website Endret 17. juni 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 18 minutter til det er lastet ned! HERREGUD JEG GLEDER MEG! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvis man bestiller MoH med faktura på CDON.no kan man da bare avbestille rett etter at man har mottatt keyen? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Skjønner ikke hva som skjer jeg... Hvorfor skal jeg liksom ikke kvalifisere til tidlig beta? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har du spillt BC2 på EA kontoen du logget deg inn med? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du hadde jo begge kryssene på Gunclub osv. Det der må være surr, hvis det ikke er noe forskjell i morra Kake så hadde jeg sendt en mail til de. Du er jo VIP-medlem, og når man har kryss på den sniperrifla så er man VIP garantert. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Jepp, har alle kryss jeg trenger Sender mail etter et par forsøk til jeg... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Gjør det Krysser alt jeg kan krysse for deg, lager kryss på snurre..... også Edit: Ja, jeg venter på og få høre Kakeshoma sin mening om spillet Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) 18 minutter til det er lastet ned! HERREGUD JEG GLEDER MEG! Du fikk redeema koden på ea beta-siden? Jeg kommer stadig vekk til side #2, men da er det tilbake til feilmeldinga vi alle kjenner så alt for godt. Endret 17. juni 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 18 minutter til det er lastet ned! HERREGUD JEG GLEDER MEG! Er det clienten du venter på? Og er det fra EA du kjøpte? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Takker, da er mailen sendt De lover til og med svar innen 24 timer, får se om de holder noen av løftene sine Jeg har alltid de beste meningene om spill, så det er et bra valg Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kjøpte fra CDON.com! Alt er som det skal virker det som! Medal of Honor Beta 4 minutter igjen. PS3. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har begge kryssa på gunclub. Betyr det at redeeminga ble godkjent? Serveren gikk i så fall ned før jeg fikk en beta-key i retur i så fall :O Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har begge kryssa på gunclub. Betyr det at redeeminga ble godkjent? Serveren gikk i så fall ned før jeg fikk en beta-key i retur i så fall :O Samme her... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ser ut til at det ikke bare er nettsiden dems som har problemer. Står bare "Connecting" og skjer ingenting når man skal starte ett game. *klapp klapp* for EA. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Til dere to som lurer på de 2 kryssene: De har vært der hele tiden og sier ingenting om det har blitt godkjent. Har begge kryssene selv om jeg ikke har bestilt MoH ennå. Det blir først registert når dere kan taste inn den koden i Gunclub:) Kakeshoma: Har jo sett flere av dine innlegg på spill og din smak på fps føler jeg er såpass lik min at du er en god kilde for meg Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kjøpte fra CDON.com! Alt er som det skal virker det som! Medal of Honor Beta 4 minutter igjen. PS3. Sendte de en tredje mail nå, så håper de får ut finger'n og sender meg den koden ila morgenkvisten.. CDON.com, ikke snilt gjort Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kommet meg inn til tomme servere lol! Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nå kom jeg inn på den redeem code siden igjen, tastet inn koden, og gjett hva som kom opp; "Code already used" -.- jeg har ikke fått noen som helst kode til betaen utenom redeem koden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Kommet meg inn til tomme servere lol! Hvordan ser det ut? Tenker da på det grafiske, siden med null spillere så er gameplay litt vansklig go svare på :!: andi: Andre har også opplevd det der, og syns du skal sende en mail til den butikken du kjøpte spillet ifra. Det er reedem-koden du skal få og så skal man få tilsendt en key slik jeg har forstått det. Men så lenge redeem-koden er brukt så får man ikke gjort det man skal:( Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå