Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Måtte faen meg logge ut og inn igjen.. for å få mulighet til å godta beta vilkår for å få tilgang til /beta siden, flott EA, takk for det :mad:

edit... står fortsatt at You do not meet the requirements to enter this website

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

18 minutter til det er lastet ned! HERREGUD JEG GLEDER MEG!

Du fikk redeema koden på ea beta-siden?

Jeg kommer stadig vekk til side #2, men da er det tilbake til feilmeldinga vi alle kjenner så alt for godt.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Til dere to som lurer på de 2 kryssene: De har vært der hele tiden og sier ingenting om det har blitt godkjent. Har begge kryssene selv om jeg ikke har bestilt MoH ennå.

Det blir først registert når dere kan taste inn den koden i Gunclub:)

Kakeshoma: Har jo sett flere av dine innlegg på spill og din smak på fps føler jeg er såpass lik min at du er en god kilde for meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjøpte fra CDON.com! Alt er som det skal virker det som! Medal of Honor Beta 4 minutter igjen. PS3.

Sendte de en tredje mail nå, så håper de får ut finger'n og sender meg den koden ila morgenkvisten..

CDON.com, ikke snilt gjort :nei:

Lenke til kommentar

Kommet meg inn til tomme servere :p lol!

Hvordan ser det ut?

Tenker da på det grafiske, siden med null spillere så er gameplay litt vansklig go svare på :!:

andi: Andre har også opplevd det der, og syns du skal sende en mail til den butikken du kjøpte spillet ifra.

Det er reedem-koden du skal få og så skal man få tilsendt en key slik jeg har forstått det. Men så lenge redeem-koden er brukt så får man ikke gjort det man skal:(

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...