Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FY FAEN!!! Er så jævlig forbanna!. Hadde en fantastisk runde med masse poeng, men tror du ikke faenskapet ikke ville funke da eller? Jævla disconnect. Jeg gidder ikke noe mer beta ihvertfall før dette er fikset pronto! :ragemuch:

Slapp av, det er bare ett spill. :whistle:

 

Slapp av, det er bare en beta :)

Joda :whistle:

Til tider så tenner jeg på alle plugger og dette gjelder spesielt når ting ikke funker i et spill, da går det ofte utover mus og tastatur :p

 

Edit: Forskjellen i mellom Limited og Tier 1 er følgende:

(Tier 1 har alt som Limited har + dette)

- Tidlig tilgang til "Tier1" kamuflasje som er forskjellig fra alle de andre i spillet

- Man får med M60 riflen som er unik for Tier 1

 

 

Forskjellen er minimal så og si. Men når Tier 1 koster like mye som de andre så er det ingen grunn til å velge bort denne :)

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Andre som syntes SVD er for kraftig? M24 som semirifle jo :(

 

Er det one-hit-kill? I overkroppen liksom. Og hvordan er snipingen? Er det som BFBC2(bullet-drop, traveltime osv) eller er det som MW2(Quickscoping, og annet idiotisk piss)?

Noe midt i mellom.l er nesten one shot. 2 skudd og du er død. Snipere er OP som fy nå.

Og i betan nå så er det bare kunar base som er brukbar. Den andre mapen suger for attackers. Kommer man seg ikke til base 2, neida taper du uansett.

 

Edit: Nå MÅ DE FÅ BALANSERT SNIPER RIFLENE!. M20 er jo one-shot uansett stort sett. Dette spillet er eldorado for buskemenn.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Andre som syntes SVD er for kraftig? M24 som semirifle jo :(

 

Er det one-hit-kill? I overkroppen liksom. Og hvordan er snipingen? Er det som BFBC2(bullet-drop, traveltime osv) eller er det som MW2(Quickscoping, og annet idiotisk piss)?

Noe midt i mellom.l er nesten one shot. 2 skudd og du er død. Snipere er OP som fy nå.

Og i betan nå så er det bare kunar base som er brukbar. Den andre mapen suger for attackers. Kommer man seg ikke til base 2, neida taper du uansett.

 

Siste delen:

 

Om du har et lag som ikke består av 90 000 snipere så funker det fett å være attacker.

Vunnet ganske mange ganger som attacker idag

 

Thekoping: det er ikke bullet drop, men TROR det er bittelitt traveltime. Men minimalt

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Det er dedikerte servere. :new_woot:

 

Sniping er som BC2 uten bulletdrop og med veldig liten traveltime (om det er traveltime). Du klarer ikke quickscoping siden du ikke har SoH-Pro, men det blir nesten med SVD. Møter du på noen er det 2-3 skudd så er de daue med den. OP på langt hold også, siden den er så godt som like presis som M24.

Lenke til kommentar

Quickscoping fungerer fint jo..

Scoping inn går temmelig fort, så trenger ikke noe "perks" for å gjøre det kjappere

 

Jeg syns de bør endre måten man dør på. føles ut som om alle organene i samt hjernen sprenges i fillebiter når du dør.

Og selvom du tar mange kuler føles det ut som du blir oneshottet hver gang.. veldig veldig irriterende

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Njaa, er litt enig der.

 

Hadde en omgang som var til å grine av på Combat Mission nå, ALLE fiendene hadde M21/M24 og dekket en enslig runner med hagle. Vi ble snipa hele tiden, stakk man hodet, eller en fot for den skyld, ut i ett sekund så var man dau. CSniping funka heller ikke, siden de var så mange. Endte med att mitt lag satt å campa langt bak med SV-98 mens jeg ble runner med smoke og Ak. :ph34r:

Lenke til kommentar

Dette spillet tror jeg man enten elsker eller hater.

Her må man tenkte taktisk og sjekke alle kriker og kroker for fiender før man spurter frem. Om man ikke ser en fiende. Nei da er man garantert død i løpet av 2 sek. Dette gjør at spillet er helt ulikt MW2 hvor det er mer "run' gun" og om man blir beskutt, da kan man rekke å drepe fienden om man er er rask på avtrekkeren. Dette er nesten umulig i MoH.

 

Spillet i seg selv er ganske likt MW2 våpenmessig tenker da på feelingen når man tusler rundt med våpenet og scoping tar kort tid. I tillegg føles det som skuddene "treffer" hver gang man skyter og det er ikke nesten ikke bugs i det hele tatt nå. (Merket 1 bugs til nå, jeg skulle fått assist og 5p, men jeg fikk for noe annet og 5p)

For meg var det veldig uvant å spille MoH, for her må man være veldig mye mer forsiktig enn ved MW2.

 

Alt i alt så tror jeg dette spillet blir veldig bra. Det er noen få ting jeg synes er negativt. Først er SV98 og M24. De er altfor kraftige. One-shot i et spill er en uting. Det andre jeg har å utsette på per dags dato er våpen plassering i skjermen. Synes godt de kunne plassert våpnet "nærmere" og litt mer til venstre på skjermbildet. Plasseringen nå minner meg om et gratis skytespill min 10år gamle bror spiller :p

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Bugs jeg har merket:

Hagle fra en halv meter unna drepte ikke. Jeg vet jeg traff. Han døde på skuddet etterpå.

Når man bruker melee så får man av og til ansiktet til fienden mot seg, selv om man treffer dem i ryggen. Kun merket dette da begge to løper.

 

EDIT: Løpet på M24 ser sykt kort ut da man går syntes jeg, ligner på en hagle med kikkertsikte :D

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...