petterg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har en pc med win7 profesjonal. Den har to skjermutganger på hovedkortet og ekstra skjermkort med 3 utganger. Begge gpu er ati. Det som overasket meg er at den ikke klarer 5 skjermer samtidig. Jeg kan fint kjøre 2+2 skjermer, og også 1+3 går glimrende, men så fort jeg aktiverer den siste skjermen i windows blir en tilfeldig av de andre skjermene deaktivert. Alle 5 skjermene dukker opp i display properties. Er dette en begrensning i win 7? Skjermene er 1920x1080, 1650x1050 og 3x1280x1024 Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Vil tro du må over på andre løsninger for å få mer enn 4 skjermer, som f.eks disse kortene fra Matrox: http://www.matrox.com/graphics/en/products/graphics_cards/m_series/ Lenke til kommentar
petterg Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Det er nok ikke kortene som begrenser. Her ser det mest ut til å være software. Spørsmålet er heller om det er OS eller ATIs driver som setter grensa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå