Gå til innhold

[AoC]2 classer som lvler bra sammen

Anbefalte innlegg

Nå er vel kansje dette et spørsmål med mange forskjellige meninger. Jeg har ikke spilt AoC på 2 år. Synes spillet er relativt crap på lvl 80, eneste som er kult med det er å lvle (min mening)

Jeg og en venn har tenkte å spille litt sammen fra lvl 1, men er ikke helt oppdatert på klassene. Noen tips om hvilke classes vi bør velge for å ha en fet lvle opplevelse? Begge er villig til å teste ut alt :)

--

zøby

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan nevne at de fleste kombinasjoner fungerer i spillet, spørsmålet er egentlig om dere vil være gruppevennlig kombinasjon eller ikke. Er det bare dere to, så kan dere velge det dere ønsker. Ellers så er vel en god gruppeduo en soldat (tank) og en eller annen form for healer.

Lenke til kommentar

Det her er Age of Conan forumet da, og ikke wow :p

Som Atomics sa, skal dere levle to stykker kan dere nesten velge hva dere vil, dere vil pløye igjennom så og si alt. Det er ikke behov for en tank, men en healer kan gjøre at dere har absolutt null ventetid for å få igjen helse o.l. Ettersom melee definitivt er det artigste i AoC vil jeg foreslå Bear Shaman som healer sammen med enten en Conqueror, Barbar eller Assassin. Conqueror kan tanke litt, Barbar og Assassins dreper uhorvelig raskt.

Men i bunn og grunn er dette en smakssak der dere avgjør dette selv. Men mitt tips blir 1 dmg + 1 healer. Funke fjell!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde gått for to melee eller to ranged characters så man slipper å løpe etter mobs hele tida. ;)

Necromancer + Tempest of Set = utrolig mye AoE skade, bra CC, healing og mage shield

Bear Shaman + Conquerer = Bra tanking evner for begge klassene

Bear Shaman + Herald of Xotli = Bra AoE og healing

Demonologist + Ranger = veldig bra single target ranged damage

... osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...