Dagkis Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei,jeg er ny bruker her,og ganske ny innen PC med f.eks forkortelser som Ram osv..Unnskyld hvis jeg ikke forstår helt :!: Jeg registrerte meg på dette forumet pga jeg har tenkt å kjøpe en ny PC som er kraftig nok til spill og redigering og trenger litt tips! Fant denne her på Finn.no http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22146099 Jeg syntes den så veldig bra ut i hvertfall i forhold til pris! Det jeg lurer på er: Er denne PC'en god nok til spill som f.eks Fotball Manager 2010,eventuelt Call Of Duty:Black Ops(Når den tid kommer)og selvfølgelig CS:Source. Er dette en bra pris til en sånn PC? Lurer også på om det vil være et helvete med lagg i Sony Vegas Pro 9. Lenke til kommentar
Dagkis Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Hei,jeg er ny bruker her,og ganske ny innen PC med f.eks forkortelser som Ram osv..Unnskyld hvis jeg ikke forstår helt :!: Jeg registrerte meg på dette forumet pga jeg har tenkt å kjøpe en ny PC som er kraftig nok til spill og redigering og trenger litt tips! Fant denne her på Finn.no http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22146099 Jeg syntes den så veldig bra ut i hvertfall i forhold til pris! Det jeg lurer på er: Er denne PC'en god nok til spill som f.eks Fotball Manager 2010,eventuelt Call Of Duty:Black Ops(Når den tid kommer)og selvfølgelig CS:Source. Er dette en bra pris til en sånn PC? Lurer også på om det vil være et helvete med lagg i Sony Vegas Pro 9. BUMP Lenke til kommentar
Dagkis Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Hei,jeg er ny bruker her,og ganske ny innen PC med f.eks forkortelser som Ram osv..Unnskyld hvis jeg ikke forstår helt :!: Jeg registrerte meg på dette forumet pga jeg har tenkt å kjøpe en ny PC som er kraftig nok til spill og redigering og trenger litt tips! Fant denne her på Finn.no http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22146099 Jeg syntes den så veldig bra ut i hvertfall i forhold til pris! Det jeg lurer på er: Er denne PC'en god nok til spill som f.eks Fotball Manager 2010,eventuelt Call Of Duty:Black Ops(Når den tid kommer)og selvfølgelig CS:Source. Er dette en bra pris til en sånn PC? Lurer også på om det vil være et helvete med lagg i Sony Vegas Pro 9. Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er ikke et dårlig kjøp siden du får skjerm også. Kult kabinett forresten. Men skjermkortet begynner å gå litt ut på dato. Jeg vet ikke hva Sony vegas pro krever. Men tror det vil gå greit. For 5000 kr er dette et fint kjøp etter min mening, men anbefaler deg og vente på mer proff hjelp. 1 Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Den er sikkert kraftig nok til det du er ute etter, men selv ville jeg nok ikke gitt mer enn 4000-4500kr for den. Den er tross alt brukt. 1 Lenke til kommentar
Dagkis Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Takker,tror jeg går for det. Lenke til kommentar
Dagkis Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Tre siste små spørsmål:Kommer den til å gå stillegående? Hvor lenge er det til jeg trenger å endre skjermkortet? Trenger jeg profesjonell hjelp til å bytte skjermkort? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tre siste små spørsmål:Kommer den til å gå stillegående? Hvor lenge er det til jeg trenger å endre skjermkortet? Trenger jeg profesjonell hjelp til å bytte skjermkort? Om den er stillegående? Det vet jeg ikke. Hvis du vil spille de nyeste spilla på fullt så må skjermkortet byttes med en gang. Er du ute etter bedre ytelse ville jeg kanskje heller vurdert ny PC istedet for en brukt en. Å bytte skjermkort er ikke veldig vansklig, så det klarer du nok selv om du måte gjøre det. Lenke til kommentar
Dagkis Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Er du ute etter bedre ytelse ville jeg kanskje heller vurdert ny PC istedet for en brukt en. Met ytelse mener du at hvis jeg er i Sony Vegas,så plutselig yter den ikke mer og Sony vegas vil slutte å svare? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Er du ute etter bedre ytelse ville jeg kanskje heller vurdert ny PC istedet for en brukt en. Met ytelse mener du at hvis jeg er i Sony Vegas,så plutselig yter den ikke mer og Sony vegas vil slutte å svare? Du lurte jo på hvor lenge til det er du må skifte skjermkort. Og du nevnte jo noen spill også, så hvis du finner på at du skal spille noen nyere spill så holder ikke skjermkortet som er i maskinen. Og nei du trenger ikke noe nytt skjermkort til Sony Vegas. Endret 26. mai 2010 av fUsiOn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå