Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til Damene - Piknik på første date?

Gjest Lasse123

Anbefalte innlegg

Gjest Lasse123

Hei!

Skal på date snart med ei jente jeg har møtt på nettet. Vi er begge i begynnelsen av 30-årene. Er helt uerfaren med nettdating, i det hele tatt er dette første daten hvor jeg ikke har sett jenta(i virkeligheten) tidligere. Har snakket en del på msn da, og har hatt god kontakt i et par uker nå.

Har egentlig bare avtalt å møte henne på kvelden i byen der hun bor,(jeg kjører og er edru) og vi tar nok en spasertur rundt omkring, men lurte på om kanskje en piknik hadde vært noe? Problemet da er at vi må kjøre 5 minutter til et egnet sted.

Så damer, er det litt drøyt å overraske med dette på første daten? Skal jeg spørre på forhånd? Ødelegger overraskelsen da.. Er dere eventuelt så skeptiske at det ville føles det minste lille ubehagelig å måtte bli med i en bil med en dere ikke har møtt IRL før? Mulig jeg er litt rar som tenker sånn altså, vet ikke...

Selvsagt er ikke dette noe jeg slenger ut rett etter å ha hilst og gitt henne en god klem;) men etter relativt kort tid, pga at vi møtes litt sent.

Ellers hadde det vel vært en fin overraskelse, regner jeg med dere synes da..

Målet mitt er selvsagt å få i henne så mye rødvin som mulig, for så å.. men det skjønte dere vel, haha, kødda :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ingenting om date folk fra nettet men det å overrraske henne kan gjøre henne litt småskeptisk men da er det din oppgave å få henne til å føle seg trygg siden det hun har planlagt har gått i vasken. Ha litt levende lys klart, lag lett mat (kylling, salat osv), da det ikke gjør en trett. Snakk om gamle minner og vips har du hun på kroken. Det at du ikke drikker gjør at hun heller ikke vil drikke så mye/ i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Lasse123

Kan ingenting om date folk fra nettet men det å overrraske henne kan gjøre henne litt småskeptisk men da er det din oppgave å få henne til å føle seg trygg siden det hun har planlagt har gått i vasken. Ha litt levende lys klart, lag lett mat (kylling, salat osv), da det ikke gjør en trett. Snakk om gamle minner og vips har du hun på kroken. Det at du ikke drikker gjør at hun heller ikke vil drikke så mye/ i det hele tatt.

Det jeg lurer mest på er om det er blir litt for brått å spørre, og det at hun må bli med i bilen.. hvordan ville damene reagert? Jeg er jo helt ufarlig, og ser sånn ut også, men damer tar vel sine forhåndsregler ift menn man møter på nettet?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja, og sette seg i en bil med en fremmed mann skal man ikke gjøre. Jeg ville ventet litt med den ideen til dere har blitt litt bedre kjent. Også dra på piknikk! Det høres så koselig ut :)

Lenke til kommentar

Hell yeah, piknik er nok en superkoselig greie, MEN - hvis dama tar forholdsregler i det hele tatt, burde hun faktisk bli skeptisk til å sette seg i bilen sammen med deg og kjøre bort.. Og det samme hvor søt, snill og hyggelig du virker, ser ut osv.. Det hadde i alle fall jeg vært skeptisk til selv, OG rådet en hvilken som helst av mine venninner til, første gang de skulle møte en kar de har chattet med på nett. Det er en grunn til at man møtes en offentlig plass, ikke hjemme hos den ene part osv.. Og du vil da vel ikke stresse henne, vil du vel?

Foreslå heller å møtes et annet sted, sånn at et egnet pikniksted er innen gang-avstand. Og - drit i bilen! Ta deg et glass vin selv også :) Vanskelig for henne å sende skuldrene etter noen glass vin (og turnoff!) om du er klin edru.. Og jo - bonuspoeng for å ha med et ekstra teppe til henne, i tilfelle hun ikke selv har en varm nok genser!

G'luck

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...