Solidsturla Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Hei, Jeg har slitt en del med pcen min i det siste og det størst problemet atm er at skjermkortet krasjer. Bildet fryser(i Bad company 2, blir skjermen hvit, noen ganger svart, i andre spill fryser bare bilde osv), men lyden fungerer(som regel). Jeg får denne feil meldingen: "Skjermdriveren har sluttet å svare, og har blitt gjenopprettet. Skjermdriver AMDKMDAP sluttet å svare, og er blitt gjenopprettet" Jeg løste dette problemet med en veldig middels løsning nemlig: http://bildr.no/view/651307 Dette løste problemet, men viften bråker noe helt ekstremt og det føles som jeg nedgraderer kortet. Dette her er resten av maskinen som jeg kjøpte den. Takk DxDiag.txt Endret 20. mai 2010 av Solidsturla Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Har du renset maskinen for støv? Siden å kjøre opp hastigheten på GPU-kjøleren hjelper er det jo tydelig at problemet er temp-relatert. BTW: Dette vet du sikkert, men IKKE bruk støvsuger inne i maskinen. Kjøp en boks med trykkluft på Clas Ohlson e.l. Sjekk spesielt kjøleren på skjermkortet. Løser ikke dette problemet ville jeg benyttet meg av garantien. Endret 21. mai 2010 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå