Ursa Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Halloisen, og tusen takk for en suveren dose sider som jeg har hatt nytte av nå i minst 10 år Jeg regnet med det skulle bli fikset for flere måneder siden, derfor må jeg blåse ut angående hvordan headeren på hele HW.no-nettverket ser ut. Selve logo-grafikken ser grei ut, med hvit bakgrunn, men alt som ligger rundt har bare en gradient på seg. Urrgh jeg håpa jeg skulle kunne forklare det uten å ta en screencaps... men here comes: Det skal vel ikke se slik ut? Vær så god for infoen Endret 20. mai 2010 av Ursa Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Det var rart.. Min ser ikke sånn ut, min er normal Der det er gradient skal det vel være reklamer/annonser ? Er det på min.. Skal laste opp Screenshot av min. Bruker du noen utvidelser (extensions) på Chrome som fjerner ads eller noe sånt ? Endret 20. mai 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Som Cruzative skriver, du har vel tilfeldigvis ad-block-lignende verktøy aktivert? De rotert fort til headeren. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) ooops joda jeg har installert adblock ja... hadde helt glemt det! Beklager forstyrrelsen!!! *flau* (hadde "løst"-knappen funka hos meg så hadde jeg brukt den... kanskje den ikke funker av samme grunn? who knows). Endret 21. mai 2010 av Ursa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå