Duckfoot Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Heisann, jeg har planer om å selge den stasjonære PC-en min, og aner ikke hva markedsverdien er på den nå, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med en prisantydning? Spesifikasjoner er: Hovedkort: ASUS A8N32-SLI Series Prosessor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2.21 GHz RAM: 2 GB Skjermkort: NVIDIA GeForce 8600 GT Lydkort: Realtek AC'97 Harddiskstasjoner: C: 48,8 GB, D: 221,2 GB Kabinett: Thermaltake Soprano Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Heisann, jeg har planer om å selge den stasjonære PC-en min, og aner ikke hva markedsverdien er på den nå, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med en prisantydning? Spesifikasjoner er: Hovedkort: ASUS A8N32-SLI Series Prosessor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2.21 GHz RAM: 2 GB Skjermkort: NVIDIA GeForce 8600 GT Lydkort: Realtek AC'97 Harddiskstasjoner: C: 48,8 GB, D: 221,2 GB Kabinett: Thermaltake Soprano 1000, 1500 vist du er veldig heldig. Som det sikkert gikk opp for deg nå, så er bruktmarkedet kjipt! Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det var veldig lite ram og harddisk plass, er den gammel? Jeg ville nok betalt rundt tusen lappen for den:| Lenke til kommentar
tothski Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Er i grunn derfor du bør slenge pengene dine i skikkelige PCdeler i stedet for å kjøpe så god PC som mulig med en gang. Vannavkjølt kabinett, god strømforsyning, SSD-Systemdisk, Windows 7 lisens osv. Innmat er verdiløst dagen etter at du har kjøpt det Endret 21. mai 2010 av KVTL Fjernet litt useriøsitet fra innlegget. Lenke til kommentar
Duckfoot Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Ja, jeg så ikke akkurat for meg at jeg kom til å bli en rik mann på å selge den PC-en, så mulig jeg bare tar vare på den og bruker den som server. Hadde selvfølgelig bygd på den hvis jeg skulle hatt meg ny stasjonær, men grunnen til at jeg prøver å bli kvitt den er at jeg skal skaffe meg laptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå