Dennis9 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hver gang jeg prøver å koble til det trådløse nettverket mitt får jeg denne feilmeldingen "windows is unable to connect the selected network. The network may no longer be in range. Please refresh the list of available networks, and try to connect again". jeg vet at det ikke er fordi det ikke er bra nok signal fordi jeg har prøvd å sette laptopen ved siden av routeren, den greier også å koble til andre nettverk som har dårligere signal enn mitt! Er det noen her som kan hjelpe meg? Takker for svar Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Prøv med annen pc Navn på komponenter? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Enkelte eldre nettverkskort takler ikke høy sikkerhets kryptering. Om du setter din til svakeste sikkerhet på Router ev. fjerner kryptering, kommer du da på nett? Lenke til kommentar
Dennis9 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Det fungerer å koble til nettverket med andre pcer, og nettverkskortet mitt heter: Lan-Express IEEE 802.11 PCI Adapter. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det står som regel i manualen til nettverkskortet om det støtter høyere kryptering. Her er fra et annet forum lignende ditt problem Prøv å bytte nettverkskort til en nyere modell som støtter wpa2 kryptering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå