Gå til innhold

Skal til Miami 1 mnd. Hva bør jeg få med meg?

Anbefalte innlegg

Skal til Miami 1 mnd fra 4. september - 3. oktober. Hva bør jeg få med meg av aktiviteter, utesteder, restauranter... Ja, rett og slett alt som er verdt å se. Skal bo på South Beach. Vet ikke om det har noe spesielt å si. Hva bør jeg altså få med meg av Miami og områdene rundt. Lurer hvertfall på å ta en tur til Disneyworld i Orlando :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 måned? :blink: Miami er en liten by på 360.000 innbyggere som er unnagjort på en dag eller to. Var innom der i helgen.

Mango's på Ocean Drive vil sikkert endel like å få med seg.

http://mangostropicalcafe.com/

Ja, vant et engelskkurs der gjennom EF.no. Ellers hadde jeg nok ikke blitt en mnd :) De arrangerer turer til Jamaica og Disneyworld og slikt i helgene, så håper på å få med meg noe der. Noe annet du har å tipse om? Skal hvertfall sjekke ut Mango's! :)

Lenke til kommentar

Språkkurs? Her lukter det ungdomsskole. Mango's og de fleste utesteder i området har 21-årsgrense.

Ellers skal du dit i de månedene det er mest regn, og da regner det mere enn i Bergen. Det er varmt og sol og så plutselig styrtregn.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Språkkurs? Her lukter det ungdomsskole. Mango's og de fleste utesteder i området har 21-årsgrense.

Ellers skal du dit i de månedene det er mest regn, og da regner det mere enn i Bergen. Det er varmt og sol og så plutselig styrtregn.

Åja.. Har bare rundet 20. Om det lukter ungdomsskole eller ikke, så sier ikke jeg nei takk til 1 mnd gratis tur til Miami med opphold og mat :) Skal mest sannsynlig innom Key West, Everglades og Orlando på turen, så blir mye som skjer. Og om det regner, så får jeg bare trøste meg med at jeg er vanntett :) Må bare komme med mer tips om shopping, restauranter og diverse! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...