Gå til innhold

" Arcade " maskin og PS2 til PC

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er 14 år, og har veldig lyst på en arcade maskin, men så kommer problemet jeg har bare maks 2k, til min konfirmasjon (neste år) kan jeg kanjse skaffe meg 2k til. Holder 2k? jeg tenker ikke på noe avansert har en ganske så bra pc (kosta 10k for et år siden, er en gaming pc) med 4 gb ram og et fint grafikkort så om (KUN !) nødvendig kan jeg bruke dette som en arcade maskin. Men jeg har mest litt på mere tha ol' style så noen som vet om ting jeg kan bruke (BILLIGE!) eller noen som kan donere til meg :) (kommer til å lage en takke avtale om det er noen spessielle folk som har donert eller kommet med gode ideer) jeg lurer også på om noen kan lage en grei skisse(?). Det jeg mener med "Tha ol' style" er at det skal være en skjerm, stikker og seffølgelig gammle spill. Noen som vet om noen billige norske butikker som har noe arcade utstyr og evt. andre ting jeg trenger. Og som dere sikkert vet begynner det å nærme seg sommer'n. Er det noen sommerjobb som passer til meg?

Jeg ser også etter en PS2 til PC konverter siden jeg har masse PS2 spill og en PS2 maskin.

Mvh Sindre. (PS er noe her skivet uklart si ifra hva det er og hva jeg skal endre på så fikser jeg det)

EDIT : jeg har lyst på sånne pistolere, maskin gævær fly spaker osv. åssen skal jeg få til det?

Endret av Gaaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...