aronmustang Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ok. Jeg har sett litt rundt omkring og funnet ett par sniper rifler jeg har lyst på. De to jeg har sett mest på er 1. Ares SR-25 M110 og 2. VFC SCAR-H SSR. Legg merke til at jeg ønsker semi-automatiske rifler, helst med ful-auto i tillegg. Helt til nå, har jeg planlagt å kjøpe M110-en, men det virker som om det blir for dyrt. Det jeg spør om er om det er noen sniper rifler som skyter rundt samme hastighet som M110 (380 fps) og er av like god kvalitet, og i tillegg billigere. Rundt 350 dollar kanskje. Ikke si M14, fordi den synes jeg er stygg (no offense til hvem som kanskje liker den). Tusen takk Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 G&P SPR/A som utgangspunkt, kanskje? Så kan du bygge på den senere om ønskelig. Lenke til kommentar
aronmustang Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 G&P SPR/A som utgangspunkt, kanskje? Så kan du bygge på den senere om ønskelig. Ser bra ut den, men når har jeg allerede kjøpt ett gevær. Det ble ikke akkuratt en sniper, men det kan komme mye morro ut av den for det: KWA M4 SR10. Er på vei fra eHobbyAsia.com. Gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå