Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli gravid?

Gjest Anonym_jente

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym_jente

Hei!

Jeg lurer på om det finnes noen måter som er letter enn andre for å bli gravid?

Er der noen stillinger som lettere gjør meg gravid?

Hvordan blir jeg lettest gravid?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er langt ifra noen ekspert på området, har heller aldri gjort noen gravide (og takker høyere makter for DET), men kan aldri tenke meg at det er noen stillinger som vil gjøre det lettere.

Kostholdet har nok en del å si vil jeg tro. Ellers tror jeg nok ikke det er så mye du kan gjøre. Utenom det helt åpenbare selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Tålmodighet...

Sjansen for å bli gravid i løpet av en måned er visst så lavt som 40%. Å holde på i halvannet år uten å lykkes er normalt selv for folk som har helt normal fruktbarhet. På samme måte som det er normalt å bli gravid 14 dager etter at du tar siste p-pilla.

Kroppen *kan* også bruke noen sykluser på å 'komme seg' etter p-pillebruk.

Ellers er sikkert misjonæren bra, ligg på ryggen og samle kroppen i en ball etter utløsning så du holder så mye av sæden inne i deg som mulig. Det skal visst også være fordelaktig om du kommer rett etter mannen. Så et informativt program på tv en gang hvor de hadde festet orgasmen til film og da kunne du se at livmorhalsen 'dyppet seg' i sædbadet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Legg deg så med bena til værs slik at sæden render lengst mulig inn/ holder seg inne i deg.

Er ikke dette en myte?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tviler sterkt på at slike metoder funker. Link som kan bekrefte påstandenene?

Er vel neppe det som er problemet, at sæden ikke når fram. Alt annet må jo klaffe, med egg og rett befruktningsperiode osv.

Lenke til kommentar
Gjest tilfeldig forbipasserende

Vel det er vel bare en ting å si, fuck around.. a LOT!

Menger å ha lest at oftere samleie øker sjansen for graviditet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*knis, så mange fine svar!! Du har helt rett! Kostholdet har også MYE å si på dette... + ikke "prøve så hardt"....

Lar du ting skje mer naturlig og du lever sundt så skjer så mye i kroppen din at du aner ikke! Hører om flere og flere, som har prøvd å bli gravide.. Så skjer det ingenting, de blir "lei" av å prøve og gir opp... Gjør noe med seg selv, får et sunnere livstil ... og plutselig er det dems tur!

Tenk på mange som får inbilt svangerskap, hvorfor tror dere at man får det??

*knis, så mange fine svar!! Du har helt rett! Kostholdet har også MYE å si på dette... + ikke "prøve så hardt"....

Lar du ting skje mer naturlig og du lever sundt så skjer så mye i kroppen din at du aner ikke! Hører om flere og flere, som har prøvd å bli gravide.. Så skjer det ingenting, de blir "lei" av å prøve og gir opp... Gjør noe med seg selv, får et sunnere livstil ... og plutselig er det dems tur!

Tenk på mange som får inbilt svangerskap, hvorfor tror dere at man får det??

Lenke til kommentar

så en film, der dama etter sex la seg på ryggen mens hun holdt beina opp mot brystet, også lene seg bakover.

Hva slags film var dette?

Det ble i alle fall gjort av et rimelig eksentrisk hunkjønn i filmen The Big Lebowski.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...