guttorm Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Ja, brente cd`er sin tid er forbi og jeg jakter på en god og billig avspiller til bilen med minnebrikke kobling i front. Noen som har noen bra å annbefale, og hvor jeg kan kjøpe den? Tenkte å kjøre kombinasjon av feks Sd brikke og Spotify premium, og forsyne bilen den veien. Endret 20. mai 2010 av guttorm Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Denne feks: http://www.pixmania.com/no/no/4938262/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-sd-d.html Knallbra spiller med SD og USB Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Takker for svar, den så veldig bra ut Eneste jeg ser det er Pixmania, har hørt litt forskjellig om den butikken der da, men prisen var i en egen klasse. Spørs om den ikke passer suverent godt sammen med min 32GB Ipod Tuch som enda ligger innpakket etter jeg vant den for en stund siden. Eneste er om den må lades for seg, så er det upraktisk. Bedre å kjøre på med en SD brikke med god lagringskapasitet da. Endret 20. mai 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kjøpte selv DEH-4100SD fra Pixmania uten problemer. Det er jo omtrent halv pris på pixmania på Pioneer- spillere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Bestilte derfra, spiller og minnekort. Blir bra dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå