mikaelvr Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei. Leter etter noen kule og greie gitar sanger jeg kan lære meg. Jeg tenker på sanger som lett kan spilles litt på vors og litt sånn. De jeg har kommet på, og lært meg hittil er I'm yours, Hey there Delilah, og Wonderwall. Kommer rett og slett ikke på flere. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hva med noe Metallica? Nothing else matters er jo fet Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 e---------------------------9-------------------------------------------| B----------------X-X----11-----11----------------X-X-------11-11----9---| G--------10/11---X-X----10-----11----------------X-X-------11-11---10---| D--------10/11---X-X----11-----11----------------X-X-------11-11---11---| A-----------------------------------------------------------------------| E-----------------------------------------------------------------------| Eventuelt Top 100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå