24erBest Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Mye enklere å organisere tenker jeg. Ikke det at trekning fra klasselister er så veldig vanskelig det heller. Synes at enten burde alle komme opp, eller så ingen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Mye enklere å organisere tenker jeg. Ikke det at trekning fra klasselister er så veldig vanskelig det heller. Synes at enten burde alle komme opp, eller så ingen. Alle kommer jo opp da, en eksamen i vg2 og fire i vg3. Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Mye enklere å organisere tenker jeg. Ikke det at trekning fra klasselister er så veldig vanskelig det heller. Synes at enten burde alle komme opp, eller så ingen. Alle kommer jo opp da, en eksamen i vg2 og fire i vg3. Snakker om vg1 Hvilke fire i vg3 er det? Er det alle fellesfag, eller tilfeldig blant alle dine fag? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Mye enklere å organisere tenker jeg. Ikke det at trekning fra klasselister er så veldig vanskelig det heller. Synes at enten burde alle komme opp, eller så ingen. Alle kommer jo opp da, en eksamen i vg2 og fire i vg3. Snakker om vg1 Hvilke fire i vg3 er det? Er det alle fellesfag, eller tilfeldig blant alle dine fag? Norsk hovedmål, så det nytter ikke sløve i norsktimene, det er utrulig mye analyse ting du lærer der som blir viktig på eksamen. Så er det to andre fag du kommer opp i, det kan være nynorsk eller andre av di valgfagene du har valgt. Den tredje er et muntlig fag, og det er mest sannsynlig historie, norsk eller religion. Men andre fag som du har som er muntlige kan du komme opp i. Når du går studiespesialisering så er det nesten bare å forvente at du kommer opp til eksamen i vg1, ellers kan du bli skuffet når du trur du ikke kommer opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå