Caliente Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei igjen! Har koblet til 2 skjermer til PCen. Når jeg åpner f. eks CS: S så kjører det på den ene skjermen (fullscreen). Men når jeg skal f. eks bytte VT channel, trykker jeg kun ESC i CS: S drar musa over til andre skjermen og klikker, men da minimerer CS: S seg fra hovedskjermen. Er det noen mulighet å endre dette? Slik at uansett hva jeg gjør i andre skjermen, vil ikke det påvirke hovedskjermen? Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hei har du prøvd alt+tab? hvordan OS har du? Lenke til kommentar
kromozoom Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei Jeg regner med at du kjører Windows. Og at du også har utvidet skrivebord. Om du kjører CS:S i fullscreen så tror jeg ikke det er mulig og gjøre noe på den andre skjermen uten at CS:S minimerer seg. Har hatt det samme problemet i evigheter nå. Men CS:S har muligheten "Run in a window". Kanskje det ikke minimerer seg om du gjør det? Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, og takk for svar. Jepp, Windows 7 og kjører CS: S i fullscreen. prøvde i vindu, men da ble det helt gal (ubrukbar) oppløsning. Ingen måte å få CS: S til "alltid å være på toppen"? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, og takk for svar. Jepp, Windows 7 og kjører CS: S i fullscreen. prøvde i vindu, men da ble det helt gal (ubrukbar) oppløsning. Ingen måte å få CS: S til "alltid å være på toppen"? tviler heller på det..... Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gjør noe lignende, men med wow selv. Der bruker jeg et program som heter maximizer. This is a simple program that launches World of Warcraft in windowed mode, removes the window borders and maximizes the game window. Da kan jeg fint kjøre film med VLC på en skjerm og wow på den andre. Funker dog dårlig med flash video, da denne krever at musa er på skjermen hvor bildet er maksimert. Hopper tilbake til vindu i browser vist jeg flytter meg over på den andre skjermen. Muligens det finnes noe lignende for CS:S, så er du iallefall lit på vei. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Takk for det! Skal google litt når jeg kommer hjem fra jobben! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå