Kjellis85 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det popper opp en sikkerhetsadvarsel om godkjenning av secure.adviva.net her på diskusjon.no. Tjenesten er ikke godkjent/ukjent. Problemet er at advarselen popper inn og ut før jeg rekker å gjøre noe som hels. Bug i opera eller hos diskusjon.no/reklameleverandør? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 ser ut som du har spyware på pcen din. Last net ett eller helst flere anti spyware/adware programmer Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Funnet noen løsning? Jeg har akkurat samme problemet. Har sjekket både for spyware og virus, men finner ingenting. Bare den dumme meldingen som popper opp hele tiden. Lenke til kommentar
Kjellis85 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Nei, men det virker som det er sporadisk. Tror bare det er snakk om en glitch i sertifikatet. Har sjekket på forumet til Opera, men ingen svar. Tror ikke det er snakk om hverken virus eller spyware. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Får samme melding enkelte gang jeg også, noen som har funnet noe løsning? Lenke til kommentar
Kjellis85 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Har ikke funnet noe løsning enda, men har ikke hatt dette problemet på en stund nå. Men det virker ikke som om dette er noe alvorlig problem. Lenke til kommentar
svedman Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har også opplevd dette på søstersider av Diskusjon.no med Opera 10.53. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Trykker dere avvis eller godkjenn? Eller bare krysser det ut? Noen som har opplevd det i en annen nettleser enn Opera? Endret 28. mai 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
svedman Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Trykker dere avvis eller godkjenn? Eller bare krysser det ut? Noen som har opplevd det i en annen nettleser enn Opera? Vi rekker ikke trykke, for boksen forsvinner av seg selv etter ca 1-2 sekunder... Samme har skjedd på min kones laptop på Kvinneguiden.no (søsterside av Diskusjon.no), som også kjører Opera 10.53 på Windows. Jeg har ikke opplevd det i andre nettlesere, men jeg bruker ikke andre nettlesere lenge av gangen. Og jeg har ikke sett det på andre nettsteder enn de som drives sammen med Diskusjon.no. Endret 28. mai 2010 av svedman Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Det popper opp en sikkerhetsadvarsel om godkjenning av secure.adviva.net her på diskusjon.no. Tjenesten er ikke godkjent/ukjent. Problemet er at advarselen popper inn og ut før jeg rekker å gjøre noe som hels. Bug i opera eller hos diskusjon.no/reklameleverandør? Får akkurat det samme og alt jeg skriver på diskusjon.no blir slik som dette, altså jeg kan ikkje skrive på ny linje eller bruke noen av smileyene, fet skrift, farger etc .... Skjer bare med nyeste opera. Men dette skjedde plutselig en dag. Har jo ikkje oppdatert Opera på lenge.... Endret 28. mai 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Får også denne, på begge maskinene mine, hvorav den ene er helt ny og nyinstallert. ~ Mortis Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det kan virke som ein bug med ei av reklamene. Når eg får denne (Opera 10.53, Win7-x64) trykker eg F5, sida lastar på nytt med eit anna banner, og det ser ut til å virke ei stund. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 får samme problemet når reklamen for utleiemegleren kommer opp, muligens en ide og få HW til å fjerne den? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Noen som har opplevd det i en annen nettleser enn Opera? Jeg vet ikke hva dette kan skyldes, men tror ikke det er Opera-relatert da jeg får samme advarsel om secure.adviva.net når scanning av SSL-protokoll er påslått i Eset NOD32. Hendelsen ser ikke ut til å bli loggført i nod32, men om det kan være til hjelp så kan jeg ta en skjermdump dersom advarselen dukker opp igjen. Endret 1. juni 2010 av BlueBench Lenke til kommentar
svedman Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som har opplevd det i en annen nettleser enn Opera? Jeg vet ikke hva dette kan skyldes, men tror ikke det er Opera-relatert da jeg får samme advarsel om secure.adviva.net når scanning av SSL-protokoll er påslått i Eset NOD32. Hendelsen ser ikke ut til å bli loggført i nod32, men om det kan være til hjelp så kan jeg ta en skjermdump dersom advarselen dukker opp igjen. Ser ut som en utvikler i Opera har bekreftet at dette skyldes en bug i Opera som vil bli fikset i 10.54=> http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=580692 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå