Format_C Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Kommer rett fra en TVNorge server nå hvor jeg ble bannet permanenet. Så det kom opp noe cheating warnings på skjermen like før jeg datt ut. Så er spørsmålet, hva skjedde?? Jeg har aldri brukt (ikke som jeg vet om) cheating av noe slag, vet faktisk ikke hvordan jeg skal bruke det, hvor jeg får tak i det eller ikke minst hvorfor. Er fanatisk motstander av cheating. Regner med at punkbuster har funnet noe på HD`en min som jeg tydeligvis ikke vet jeg har, kan jeg finne dette på noen slags måte? Har spilt fast nesten hver dag på en drøss forskjellige servere med PB uten problemer. HJÆÆÆÆÆÆLP Format_C @ RaFaS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 hvis CSGuard har funnett noe på PC-en din som er en cheat, så har du en cheat fil på PC-en din. CSGuard slår ikke feil. eneste som mangler er at den ikke finner alle cheats. kjører du med PB + Paladin?? det kan gjøre at du blir tatt for Open GL Cheat Violation. ellers så tror jeg du sliter rimeli mye. ny CD key er eneste løsning i guess. Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Kan ikke helt forstå hvordan det er kommet cheat-filer inn på min PC, d må i så fall være kommet inn sammen med noe annet. Er selvsagt klar for å fjerne dette umiddelbart men hvordan? Gidder liksom ikke formattere (igjen) heller. Kan denne fila ligge hvor som helst på HD`en, ikke bare i HL/CS? Må den være aktiv? Ellers er d supert at cheatere blir tatt, hadde ikke regnet med dette men d er bedre å ha et (for) grundig anticheatprog en å spille mot ceat-lamere. Får handle nytt spill/kode men skulle gjerne funnet filen først. PS: Paladin, er d et anticheatprog? Har d i alle fall ikke. Format_C @ RaFaS Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 hlh.dll er en juksefil, men mange vet ikke det OG DEN ER GAMMEL! Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Hmm, søkte etter "hlh.dll" uten hell. Finnes det noen slags logg på TVNorge serveren? Lenke til kommentar
STURM Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 hva er ip'en til tvnorge serveren?? Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 IP`en er : 194.143.100.19:27015 På en annen server som kjører CS-guard fant jeg følgende i konsollen : Illegible server message - svc_bad Noen som får noe fornuftig ut av det? Lenke til kommentar
UnoPiedra Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-01-30 13:46, Format_C skrev:Kan ikke helt forstå hvordan det er kommet cheat-filer inn på min PC, d må i så fall være kommet inn sammen med noe annet. Er selvsagt klar for å fjerne dette umiddelbart men hvordan? Gidder liksom ikke formattere (igjen) heller. Kan denne fila ligge hvor som helst på HD`en, ikke bare i HL/CS? Må den være aktiv?Ellers er d supert at cheatere blir tatt, hadde ikke regnet med dette men d er bedre å ha et (for) grundig anticheatprog en å spille mot ceat-lamere. Får handle nytt spill/kode men skulle gjerne funnet filen først.PS: Paladin, er d et anticheatprog? Har d i alle fall ikke.Format_C @ RaFaS Imponerende instilling format c! :smile: Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Har nå funnet ut at det kun gjelder TVNorge serveren, funker fint på Hellfragger og andre SAMC servere så da er det ikke så farlig og mest sannsynlig ikke cheating. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå