FrekkMedJekk Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei, Er det noen som har noe erfaring med Lancia dedra? er en 1992 mod som har gått 175000. Kjente feil? Vanskelig å få tak i deler? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg mener dette er en Saab, bare dårligere. Men tror noen andre får bekrefte/avkrefte. Hvis det stemmer er iallefall motoren gull Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Litt info her i hvertfall: http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Dedra Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 rublings: Feil, det er Lancia Thema som ble bygd sammen med Saab 9000, Alfa Romeo 164 og Fiat Croma. På motorsiden er det heller ingen sammenheng med Saab. I følge Wikipedia er det kun Fiat-motorer i Dedraen. Lenke til kommentar
FrekkMedJekk Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Hvilken fiat motor er 2.0 t i lancia dedra`n bygd på? Bilen ble kjøpt Er noen tekniske småfeil men det har Nesten alle italienere Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer! Har sjæl en vanlig Dedra me 1.8l fra 1994 som har gått 218 000. Utifra mine erfaringer så bør du sjekke etter skjult rust, avhengig av hvordan bilen har blitt behandlet osv. Deler er forholdsvis greit å få tak i på nettet, men mye vanskeligere enn andre biler generelt. Ebay.de er et fint sted å starte, fant det meste jeg trengte til min bil der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå