JohndoeMAKT Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Nå sitter jeg her og er skam nervøs. Jeg er sist av 6 stk, og siden alt begynner kl 10 med 30m pr/tryne blir det kl 12:30 Har skrevet to sider, men kan altformye mer muntlig. Jeg skal holde dere oppdatert. Nå skal jeg forume i 10 min, og ta en tur på prisen og handle glasscola. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Captainslog earthdate 16.06.03 Ok, tilbake. Prisen åpnet ikke før kl 10, så jeg måtte gå videre til Prix. Planla å besøke en kamerat, men han var ikke hjemme. Sitter her med glasscolaen og vurder å lese litt mer om hva Ipsen har skrevet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Don't even ask! Jeg leste som en helt, og kunne alt på rams helt til jeg kom inn. Glemte 50% og ødela komposisjoen helt. Jeje...fuckit. Ferie nå. Ikke at den norsk karakteren er den jeg bryr meg mest om uansett. Hvorfor kunne jeg ikke ha kommet opp i IT heller? Hadde ikke trengt å åpnet en bok gjennom hele helga. Idag skal jeg se om jeg greier å organisere en liten "grillfest" saktingtang. Får prøve vannet igjen, og se om fjorden har blitt varmere. Hvordan gikk det med dere da? Noen andre som fikk "supernervøstanfallsomjegaldriharhattfør" ? Og jeg ble jo kastet ut etter 20 min også (fordel?). Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Fikk om lønn og IT i økonomien. Gjorde det dårlig på lønn delen, men imponerte læreren på It delen, så det ble 5 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Noen andre som fikk "supernervøstanfallsomjegaldriharhattfør" ? Vel, det er ikke akkurat første gangen, men jeg har som vane å svette mer vann enn jeg drikker fanta i løpet av en helg når jeg har noe muntlig saker (enten tentamen/ eksamen/ framføring eller noe annet som måtte falle leseren av posten inn). Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 JEG var så heldig å komme opp i Nyere Historie! (VK2, ØA) .. lol.. hakke lest en eneste historie-lekse i hele 3.klasse... Men jeg leste da noen timer.. mest på norsk-boka.. Og hadde flaks med emner jeg sku ha om.. (kalde krigen på forberedelsen, moderniseringa av Norge 1860-1900 fikk jeg der inne..) Og jeg fikk...... 4! woho!! hehe... Godt fornøyd ja! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Når kommer pengene a? Har sjekket posten hver dag nå, men ingenting har dukket opp Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Historie er jo et meget spennende felt da. Det skulle vært flere historikere. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg fikk 6 på muntlig 2KJ i dag!! Hyyyyyyyyl MVH Øyivnd Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Gi meg kontonummer på PM, og så skal jeg gi deg penger jeg. Men innlegget ditt var ikke akkurat det som reddet dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå