Gå til innhold

Norsk muntlig-HJELP-Tjen penger-Støtt JohnDoeMAKT :)

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her og er skam nervøs.

Jeg er sist av 6 stk, og siden alt begynner kl 10 med 30m pr/tryne blir det kl 12:30

Har skrevet to sider, men kan altformye mer muntlig.

Jeg skal holde dere oppdatert.

Nå skal jeg forume i 10 min, og ta en tur på prisen og handle glasscola.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Don't even ask!

Jeg leste som en helt, og kunne alt på rams helt til jeg kom inn.

Glemte 50% og ødela komposisjoen helt. Jeje...fuckit. Ferie nå. Ikke at den norsk karakteren er den jeg bryr meg mest om uansett. Hvorfor kunne jeg ikke ha kommet opp i IT heller? Hadde ikke trengt å åpnet en bok gjennom hele helga. Idag skal jeg se om jeg greier å organisere en liten "grillfest" saktingtang. Får prøve vannet igjen, og se om fjorden har blitt varmere. Hvordan gikk det med dere da? Noen andre som fikk "supernervøstanfallsomjegaldriharhattfør" ?

Og jeg ble jo kastet ut etter 20 min også (fordel?).

Lenke til kommentar
Noen andre som fikk "supernervøstanfallsomjegaldriharhattfør" ?

Vel, det er ikke akkurat første gangen, men jeg har som vane å svette mer vann enn jeg drikker fanta i løpet av en helg når jeg har noe muntlig saker (enten tentamen/ eksamen/ framføring eller noe annet som måtte falle leseren av posten inn).

Lenke til kommentar

JEG var så heldig å komme opp i Nyere Historie! (VK2, ØA) .. lol.. hakke lest en eneste historie-lekse i hele 3.klasse...

Men jeg leste da noen timer.. mest på norsk-boka.. Og hadde flaks med emner jeg sku ha om.. (kalde krigen på forberedelsen, moderniseringa av Norge 1860-1900 fikk jeg der inne..)

Og jeg fikk...... 4! woho!! hehe... Godt fornøyd ja! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...