mollasund Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jojo.. Da har jeg selvfølgelig klart å blitt syk på det beste tidspunktet. Skal ha matte eksamen nå på tirsdag, og jeg klarer ikke å gjøre noen ting. Det kjennes ut som jeg svelger piggtråd hver gang jeg svelger. Må sitte å proppe innpå med paracet. Gikk glipp av matte "Temadag", altså en slags forberedelse dag med kun matte. Er det noen måte å øve hjemme på nettet uten å skrive i bøker? Klarer ikke tanken av å dra opp de 9 matte bøkene jeg har. Hva skal jeg gjøre hvis jeg er syk videre nå, det er ikke akkurat lett å skaffe legeerklæring nå som det er pinse og alt. Lenke til kommentar
operg Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 det er ikke akkurat lett å skaffe legeerklæring nå som det er pinse og alt. Legevakten. Lenke til kommentar
Tay Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg er også blitt syk nå , skal ha matte på tirsdag, men håper på å bli frisk igjen.. Det finnes jo masse oppgaver på nett også, så det er vel bare til å søke Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Kan jeg spørre hvilket trinn du går? Siden du har 9 mattebøker. Klarte vel skjeldent å skrive ut en bok i løpet av et år og matte har vært en av mine sterkeste fag opp igjennom hele barne og u-skolen, vgs og nå på ingeniør utdanninga. Og i dag er det vel torsdag? Ofrer man helgen har du fortsatt en del dager igjen å lese på om du blir frisk i morgen eller lørdag. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Her er en tråd om matte eksamen (for tiende hvis det er det du går i) som er på tirsdag, med noen oppgaver du kan gjøre https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1229740 God bedring og lykke til Endret 20. mai 2010 av Hoikka Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 http://sinus.cappelendamm.no/ Lenke til kommentar
maritahr Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ikke klag! Jeg svelger piggtråd selv! Har klart å få bihulsbetennelse og halsbetennelse. jeg hadde norsk eksamen i dag, og det gikk så fint! Har nynorsk i morgen! Du klarer det så lenge du vil! Dersom du absolutt ikke skal ha eksamen, så kontakter du legevakten :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå