Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Syk før matte eksamen

Anbefalte innlegg

Jojo.. Da har jeg selvfølgelig klart å blitt syk på det beste tidspunktet. Skal ha matte eksamen nå på tirsdag, og jeg klarer ikke å gjøre noen ting. Det kjennes ut som jeg svelger piggtråd hver gang jeg svelger. Må sitte å proppe innpå med paracet. Gikk glipp av matte "Temadag", altså en slags forberedelse dag med kun matte. Er det noen måte å øve hjemme på nettet uten å skrive i bøker? Klarer ikke tanken av å dra opp de 9 matte bøkene jeg har. Hva skal jeg gjøre hvis jeg er syk videre nå, det er ikke akkurat lett å skaffe legeerklæring nå som det er pinse og alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg spørre hvilket trinn du går? Siden du har 9 mattebøker. Klarte vel skjeldent å skrive ut en bok i løpet av et år og matte har vært en av mine sterkeste fag opp igjennom hele barne og u-skolen, vgs og nå på ingeniør utdanninga.

Og i dag er det vel torsdag? Ofrer man helgen har du fortsatt en del dager igjen å lese på om du blir frisk i morgen eller lørdag.

Lenke til kommentar

Ikke klag! Jeg svelger piggtråd selv! Har klart å få bihulsbetennelse og halsbetennelse. jeg hadde norsk eksamen i dag, og det gikk så fint! Har nynorsk i morgen!

Du klarer det så lenge du vil!

Dersom du absolutt ikke skal ha eksamen, så kontakter du legevakten :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...