Gå til innhold

Min erfaring med Dustinhome.no

Hva er din erfaring?  

228 stemmer

1. 1. Hva er din erfaring med Dustin?

Anbefalte innlegg

Jeg handler alt av datautstyr og annet hos Dustin - såfremt de fører produktet så klart, og gjør det ikke det sender jeg dem en mail og spør om de kan ta det inn...og noen ganger har jeg faktisk fått ja. :)

De har en meget hyggelig service, og for meg er det viktigere enn prisen - jeg har flere ganger fått svar på mailer til kundeservice på lørdag kveld.

Et eksempel jeg kan nevne, er at jeg en gang kjøpte et SD minnekort og først etter er halv år, når jeg skulle skifte det ut med et bedre så jeg det stod 20MBps på det...jeg fikk det ikke helt til å stemme, for jeg mente å huske jeg bestilte et 30MBps-kort. Jeg sjekket opp ordrebekreftelsen, både på nettet og pakkseddelen som kom med pakken, og på papiret stod det 20MBps, mens på nettet stod det 30MBps.

Jeg tok så videre kontakt med kundeservice, og uten å be om noe, bare spurte hva som var skjedd, og han jeg snakket med kunne heller ikke forstå hva som var skjedd, da det også i deres systemer stod både 20 og 30MBps, men svaret jeg fikk var "vi sender deg et nytt kort på 30MBps - det du allerede har kan du bare beholde". Og kortet som kom var på 45MBps. :w00t:

For å si det slik: når jeg kjøpte meg et Canon EOS 600D ikke lenge etter, så var det ingen tvil om hvor jeg handlet hen - selv om Dustinhome ikke var de billigste på den kit-pakken jeg ville ha.

Ja, det er litt dumt at man ikke kan slette ordre selv, men må gå veien om kundeservice, men det er ikke verre enn å ha det i bakhodet før man trykker på "Bestill".

Jeg har også gjort dem oppmerksom på en bug i systemet deres: ved flere enn 6 forskjellige varer i handlevognen forsvinner produktbildene.

Edit:

Jeg trodde det skulle være teip på de antistatiske posene hovedkort kom i? Det har ihvertfall vært det på de (Asus) hovedkort jeg har kjøpt tidligere det jeg kan huske.

Akkurat der har jeg måttet ta kontakt med Dustinhome: jeg kjøpte nylig et Asus Sabertooth Z77, og idet jeg skal ta kortet ut av esken tar jeg rett på PCBen fordi posen var brettet tilbake flere cm. på undersiden - og jeg hadde såklart ikke jordet meg i forkant, da jeg ikke hadde tenkt å ta kortet ut av posen ennå.

Support svarte at hvis jeg får et problem med maskinen, og den feilen blir sporet til hovedkortet måtte jeg bare ta kontakt igjen så jeg får opprettet en retursak.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følte jeg måtte skrive noe nå - men kjøpte en pixma pro 10 fra dem, hvor jeg ventet litt på papir før jeg skulle bruke den. På lørdag satt jeg meg ned for å lage bilde til morsdag og fargene kom ut som om bildet var tatt i IR. Jeg tenkte at jeg måtte ha gjort noe feil, så brukte timer på kvelden for å teste, men gav til slutt opp etter å ha slått hånden i bordet i frustrasjon nok ganger.

I går var jeg innom Fotovideo hvor de kom på dyssene - jeg hadde jo tatt utskrifter med de, men siden jeg ikke hadde referanse fysisk, så tenkte jeg at de var ok. For lenge siden obvious siden jeg hadde brukt slik printer - når jeg så pro-1 sin utskrift så vi fort at min hadde kommet med ødelagte blekkpatroner.

Da jeg kom hjem prøvde jeg på vanlig papir en del ganger for å se om dysserengjøring kunne fungere. Etter 6 forsøk gav jeg opp og ringte Dustin på morningen i dag. Jeg tror det er første gang jeg virkelig har blitt satt ut såpass av at jeg ikke måtte diskutere noe overhode - jeg fikk nye blekkpatroner for de som var ødelagt uten noe problem. I tillegg for arkene, og jeg sa jeg ikke trengte 20 pakningen, for det var ikke så mange som ble ødelagt, men fikk det uten noe diskusjon. Problemet mitt ble løst på knappe 2 minutter - og jeg satt igjen rimelig lykkelig, for jeg forventet lange diskusjoner etter tidligere saker, så ble veldig glad.

Nå er det bare å vente på blekket, også skal jeg lage forsinket gave :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...