Gå til innhold

Min erfaring med Dustinhome.no


Hva er din erfaring?  

228 stemmer

  1. 1. Hva er din erfaring med Dustin?



Anbefalte innlegg

Hei jeg ville bare dele min erfaring med Dustinhome!

Etter mange usikre valg av webshopper og 2 avbestillinger fant jeg Dustinhome, som jeg ikke angrer på og viser seg til og være den beste jeg noen gang har kjøpt på.

 

For det første er det Kundeservicen, den er helt latterlig utrolig! De gjør rett og slett hva som helst du ber dem om! Og svarer veldig kjapt!

 

Så er det Prisene, prisene er helt utrolig også spesielt for servicen du får! frakten er og latterlig billig om du kjøper mye. Dustin har også mange gode nyttige kampanje priser i lange perioder.

 

Jeg bestilte 4 kolli, pc til rundt 20tusen og litt ekstra og den ble sendt etter bare noen få timer jeg bestilte! Den ankom Oslo inatt klokken 02:00 også så frakten er veldig rask.

 

Infoen på varene også videre er helt perfekt også!

 

Det er ikke noen ulemper med dustin fra min side, det er vanskelig og finne noen.

 

Resultat

Frakten er perfekt som den er.

Prisene er toppers!

Service er utrolig flink.

Infoen før og etter er toppers.

6 av 6! star.pngstar.pngstar.pngstar.pngstar.pngstar.png

 

Min personlige mening er at Dustinhome er den beste webshoppen ute der nå!

Endret av Alexhoop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok meg 3 forsøk å kansellere en feilbestilling der. Kundeservice sa at den var kansellert etter første mail jeg sendte, men jeg fortsatte å få purringer på den.

Ikke at det egentlig gjorde meg noe særlig, jeg hadde uansett ikke betalt ordren. Har handlet derfra et par ganger, og dette er det eneste jeg har opplevd så langt som grenser til negativt.

 

Slike bagateller kan jeg leve med når butikken i utgangspunktet har gode priser, god leveringstid og gode vilkår for studenter som meg selv. Kommer til å handle mer derfra.

Lenke til kommentar

Vil og legge til med og si at jeg har fått alt jeg bestilte for en god stund siden, når jeg hadde betalt ble det sendt med en gang, og jeg hadde glemt av DVD-RW driveren! jeg spurte dustin om det var mulig og få lagt til denne eller om det var forsent.

 

Det var altfor sent siden posten hadde tatt alt og var på vei men dustinhome var så snill at jeg fikk gratis frakt neste gang jeg handlet der (etter jeg hadde kjøpt DVD driveren) :)

 

På 5 Kolli, 30-40kg ble det 70kroner uten ekstra betalinger! post i butikk, sikkert 500meter unna meg på 3 dager fra Sverige, det er rett og slett gratis frakt i tilegg var det ikke noe rabatt.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Samsung har for tiden en kampanje i norden hvor man får 8 gratis bluray filmer hvis man kjøper Samsung spiller eller hjemmekino. Man må bare gå inn på hjemmesiden deres og registrere produktet. Mens andre nettbutikker opplyser om kampanjen på produktsidene og tar såklart ingen ekstra kostnader ettersom det er Samsung som har kampanjen tar Dustinhome 500 kroner ekstra hvis du vil ha filmene...

 

Svindel...

Lenke til kommentar

^

 

Eller en glipp. Må ikke altid tro det værste om folk vet du ;)

 

Du kan jo sende dem en mail og informere om kampanjen.

Hvilken glipp? De vet om kampanjen ettersom de reklamerer jo for samme kampanjen på produktene sine. Feks her: http://www.dustinhome.no/pd_5010443718.aspx

Bare at de "glemmer" å linke videre til kampanjen på Samsung sine hjemmesider hvor det står at filmene er gratis så lenge man kjøper et slikt produkt.

Så Dustinhome legger på 500 kr til seg selv for filmene de jo tydeligvis får gratis fra Samsung...?

Endret av ameneon
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke bestillt noe av dem selv enda, men jeg har forespurt etter tekniske detaljer på produkter, om de kunne ta inn spesifikek varer og slikt - og servicemessig er de blandt de beste jeg har snakket med så langt. Svarene var nemmelig meget raske og de virket særdeles hjelpsomme. Mange andre webshopper virker veldig motvillige til å svare på noe som helst eller sjekke opp ting for deg før kjøp.

 

I tillegg til dette virker de å meget konkurransedyktige priser, så jeg ville ikke hatt noe problem med å bestille fra dem - og kommer sikkert til å gjøre det i fremtiden.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

^

 

Eller en glipp. Må ikke altid tro det værste om folk vet du ;)

 

Du kan jo sende dem en mail og informere om kampanjen.

Hvilken glipp? De vet om kampanjen ettersom de reklamerer jo for samme kampanjen på produktene sine. Feks her: http://www.dustinhome.no/pd_5010443718.aspx

Bare at de "glemmer" å linke videre til kampanjen på Samsung sine hjemmesider hvor det står at filmene er gratis så lenge man kjøper et slikt produkt.

Så Dustinhome legger på 500 kr til seg selv for filmene de jo tydeligvis får gratis fra Samsung...?

 

Hei. Registrerte meg nå for å svare på nettopp denne. Har nemlig hatt "problemer" med Dustin Home på et lignende scenario tidligere. For meg ser det ut til at datasystemet deres har problemer med såkalte bundle-produkter. Altså produkter der du får et produkt og et annet produkt (eller flere) er bundlet inn i samme pakke, inkludert i prisen om du vil. Datasystemet deres har det med å ta seg betalt for alle varene i pakken likevel - mulig det er vanskelig for dem å legge det inn riktig i systemet. Egentlig finnes det vel ikke noen unnskyldning for det lenger, de har sikkert blitt gjort oppmerksom på det flere ganger, men glipper kan jo selvsagt fremdeles forekomme.

 

Uansett, jeg bestilte et par strømforsyninger for et års tid siden, hvor det var bundlet med en vibrasjonsdempende gummiramme. I begge ordrene ble kr. 45,- lagt til ekstra på hver ordre for denne gummirammen. Jeg tok da kontakt med kundeservicen deres, og som flere har nevnt før så er denne god. Ikke bare ga de meg tilbake de 90 kronene de hadde overfakturert, de ga meg også 70 kroner til som kompenasjon på frakt eller noe...

 

Med andre ord; hvis de tar seg betalt ekstra for Blu-rayene i Samsungpakken så KAN det være et registreringssproblem i datasystemet deres, og da vil du helt sikkert få pengene tilbake om du sender en mail til supporten deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har akkurat hatt min første erfaring med dette firmaet, og det blir nok min siste og. Bestilte en 46" tv som de kjørte kampanje på, og i det jeg driver og betaler så går kampanjen ut, og tv'en "faller" bort for så å bli erstattet med en 40" til samme pris. Så, plutselig har jeg betalt for en tv jeg ikke ønsker...

Ringer så kundeservice, hvor jeg ikke møter noen forståelse, og det eneste de kan,tilby er å kansellere ordren på 40 tommeren.

 

Dette synes jeg er litt råttent service, og de kunne fint vist litt forståelse og velvilje og tilbydt meg tven jeg ønsket. I mine øyne ikke spesielt bra mtp at jeg er en ny potensiell kunde....vel, jeg finner et annet firma...

Lenke til kommentar

Har akkurat hatt min første erfaring med dette firmaet, og det blir nok min siste og. Bestilte en 46" tv som de kjørte kampanje på, og i det jeg driver og betaler så går kampanjen ut, og tv'en "faller" bort for så å bli erstattet med en 40" til samme pris. Så, plutselig har jeg betalt for en tv jeg ikke ønsker...

Ringer så kundeservice, hvor jeg ikke møter noen forståelse, og det eneste de kan,tilby er å kansellere ordren på 40 tommeren.

 

Dette synes jeg er litt råttent service, og de kunne fint vist litt forståelse og velvilje og tilbydt meg tven jeg ønsket. I mine øyne ikke spesielt bra mtp at jeg er en ny potensiell kunde....vel, jeg finner et annet firma...

 

Byttet bestillingen TV når du tastet inn visa-nummer?

Lenke til kommentar

Har akkurat hatt min første erfaring med dette firmaet, og det blir nok min siste og. Bestilte en 46" tv som de kjørte kampanje på, og i det jeg driver og betaler så går kampanjen ut, og tv'en "faller" bort for så å bli erstattet med en 40" til samme pris. Så, plutselig har jeg betalt for en tv jeg ikke ønsker...

Ringer så kundeservice, hvor jeg ikke møter noen forståelse, og det eneste de kan,tilby er å kansellere ordren på 40 tommeren.

 

Dette synes jeg er litt råttent service, og de kunne fint vist litt forståelse og velvilje og tilbydt meg tven jeg ønsket. I mine øyne ikke spesielt bra mtp at jeg er en ny potensiell kunde....vel, jeg finner et annet firma...

 

Byttet bestillingen TV når du tastet inn visa-nummer?

Ja, ett eller annet skjedde. Jeg hadde 46" i handlekurven, og etter at kjøpet er gjort, ser jeg at tv'en har blitt til en 40". Det som antagelig har skjedd, er at kanpanjeprisen ble avsluttet en eller annen gang midt i kjøpsprosessen, slik at 46" "forsvant" i systemet. Mulig "linken" ble erstattet av 40" eller noe annet rart. Hele poenget er at når noe sånt skjer, burde dustinhome kunne vist litt velvilje og allikevel latt meg få 46" til kampanjepris - som jeg vil tro hvilken som helst annen bedrift ville gjort :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...