tacomodo Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har iPhone med telenorabonnement og ser at jeg noen ganger får trekk på konto fra iTunes og lurer på hva dette er. Er det ikke slik at betaling går over telefonregningen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har iPhone med telenorabonnement og ser at jeg noen ganger får trekk på konto fra iTunes og lurer på hva dette er. Er det ikke slik at betaling går over telefonregningen? Det står alltid tydelig spesifisert de regningene jeg får fra iTunes Applestore. (mail om det, og jeg lagrer alle) Det er ikke særlig store summer, for jeg kjøper ikke mye, men noen enkeltlåter har det vært, og noen apps jeg har betalt for. Jeg har oppgitt trekk fra kort der, og det har fungert fint i mange år. Det har ikke noe å gjøre med telefon-abonnementet nei.(Hvis ikke du har en slags særordning om noe slikt da) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Hvor setter man om den trekker via telefon eller via kort? Jeg hadde tidligere Netcom og da kom alle sånne kjøp på telefonregningen. Syntes det var mye bedre. Endret 20. mai 2010 av tacomodo Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det er ikke mulig å få det på telefonregningen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Gikk inn i "min account" på Apple store og så på alternativene, står bare kort alternativer der ja...så kan ikke forstå du har kunnet trekke på telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå