Sara-m Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg skal ta 3mx eksamen neste uke, strøk på eksamen i fjor og har gjort veldig lite. Angrer på det nå. Jeg lurer på hva jeg bør konsentrere meg om, gå gjennom alle kapitlene i boka? printe ut gamle eksamensoppgaver å løse de eller noe annet? Og noen tips om hva jeg bør konsentrere meg mest om? Setter utrolig pris på alle svar Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ett tips: REGN eksamensoppgaver i 3MX som en gal mann... forutsatt at du har pensum i bagasjen da... her er bl a noen 3MX eksamensoppgaver m/fasit http://www.eksamensoppgaver.org/losningsforslag/ lykke til Lenke til kommentar
Sara-m Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 tusen takk, skal gjøre det dag og natt nå ingen emner som er viktigere enn andre? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det er derfor det er lurt å gjøre eksamensoppgaver; det er de mest relevante emnene som kommer på eksamen. Begynn å gjøre eksamensoppgaver, og når du kommer til en oppgave du sliter med, tar du fram boka og leser litt om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå