Snexyboy Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Heisann! Gutt på 14 år, driver blodseriøst med fotball. Flink på skole, bruker masse tid på fotball og skole, og også litt på venner og styrketrening. Jeg har drevet noen måneder med styrketrening. Da har jeg kun handtler. Kjører 100 situps, 60 push-ups, 16x3 biceps og 15x3 triceps. Har fått meg en grei kropp, men mangler jo tydelig en brystkasse! I tilleg kan det sikkert være lurt å trene bein, men jeg klarer ikke nedfall og knebøy f.eks. fordi knærne mine er veldig skjøre. Jeg trener nesten hver ukedag, sånn ca. 4ganger i uka. Men nå har jeg ganske lite program også da. Jeg vil ha finest mulig kropp, fortsette med armer, mage og push-ups, samt at jeg må begynne å trene brystkassa. Samtidig vil jeg trene litt bein. Noen som har litt peiling og vil hjelpe meg med tr.program osv.? Casper Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ikke tren hver hverdag, kroppen skal ha minst 48 timer hvile etter en styrkeøkt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Han trener 4 dager i uka, det går helt fint. Lenke til kommentar
Snexyboy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Noen som kan hjelpe meg med en enkel ryggøvelse da? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Les veiledninga. Slutt aa ta sit-ups, du oydelegger ryggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå