andy100 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Hei, når jeg satte inn en film på PlayStation for noen dager siden, startet en svært irriterende og konstant summelyd. Det høres ut som om Cd'en ikke sitter ordentlig inni, og dermed hakker borti sidene etc. Jeg er temmelig sikker på at den lyden ikke var der før. Jeg har ikke flyttet noe på den eller gjort noe annet som kunne få den ødelagt. summelyden kommer på både film og spill. Det virker også som om den bare kommer når cd'en spinner. Er det noen andre som har opplevd dette, eller vet hva som har skjedd. Endret 20. mai 2010 av andy100 Lenke til kommentar
Dennis9 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg hvtikke hva som har skjedd, men hvis du har en cd/dvd rense plate så kan du jo prøve det. hvis det ikke fungerer så vet ikke jeg noe mer Lenke til kommentar
andy100 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Den er ikke ødelagt lenger... den fikset seg selv etter 1 dag Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 vidundermaskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå