abene Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Samling av verktøy for samarbeide og kommunikasjon i sanntid - Google Wave er nå åpen for alle. Les mer Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Genialt! Har ventet på denne. Har ikke vært mye vits når den har vært lukket, veldig få jeg kjenner som hadde tilgang Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 betyr dette å det har blitt mer stabilt? Det har jo vært ubruklig om flere(4+) har vært i samma wave samtidig Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 linkte vidion xD søt måte og forklare på? <3 Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Åpen for "alle"? "Google Wave – Your browser is not supported" Operabrukere er da alltså utestengt! Hrmf... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Enig, de må åpne opp for Operabrukere! Jeg merker så utrolig mange ganger i jobb hvor fantastisk det hadde vært å bruke Google Wave, men jeg har mine tvil på at Google klarer å innføre det i noe stor grad. Det skal mye til for store selskap (som f.eks. telenor som jeg jobber i) tar helomvending og skifter om så totalt på systemene sine. Privat har jeg rett og slett ikke bruk for det. 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dere bør vel heller kontakte Opera og be dem implementere støtte for ActiveX. Såvidt jeg kan forstå er det Operas manglende støtte for dette som gjør at Wave ikke vil fungere i Opera. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Active X? Haha Bare IE kjører Active X, IE støtter ikke wave heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå