Gå til innhold

Ser etter en laptop til og spille på.

Anbefalte innlegg

Trenger en laptop til WoW på. Jeg og kjæresten er annenver helg til hverandre + at hun er til meg 2 ganger i uken. Så jeg ser etter en laptop jeg kan ta med meg fram og tilbake. Vi har begge stasjnær PC så.

Den vi har brukt er skole PCen hennes, og den er litt slitt for og si det mildt.

Men ja..

Jeg så på denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=596233

Men er den litt overkill? Prisen er det ikke noe galt med, dette er vi villig til og betale.

Men kan jeg få en billigere en og samtidig spille wow uten problemer?

Den gamle bærbaren som jeg hadde (ikke hennes skolepc) men den jeg brukte før hadde Core 2 duo 2,2Ghz og den kunne jeg så vidt spille på, men dette var i vanilla, Så jeg vet ikke hvordan Core 2 Duo er fungerer for cata. Den hadde også forsåvidt bare 1Gb RAM med XP..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser pc'en du har der, drar WoW lett. Selv spilte jeg WoW på en bærbar pc til 6000 i lange tider, skal egentlig ikke så mye til for og dra WoW. Og Acer ja, vil bare si at jeg har dårlige erfaringer med det pc merke :p

Lenke til kommentar

Styr unna Acer hvis du skal spille, blir bare irritert av vifte-lyden... fullt mulig de har fikset det på nyere modeller men på min laptop Acer 5739G, det er helt forferdelig... måtte faktisk ta paracet en stund tilbake når jeg spilte mye med lappisen.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt kjempe bra erfaring med Acer. Vi kjøpte noen på jobb, og det er mindre klager på de en på de andre vi har (Lenovo, Dell og HP) Men jeg kan bruke angreretten hvis vifta tar knekken på meg ^^,

Lenke til kommentar

Jeg har hatt kjempe bra erfaring med Acer. Vi kjøpte noen på jobb, og det er mindre klager på de en på de andre vi har (Lenovo, Dell og HP) Men jeg kan bruke angreretten hvis vifta tar knekken på meg ^^,

Jobb-pc'er pleier som regel og være bedre, vi har jo noen Lenovo pc'er på skolen, ødelagt etter et par månder, mens Lenovo jobb pc'ene holder i flere år.

Lenke til kommentar

Meg og dama har acer pcer. Acer Asipre 5738ZG.

Denne funker fint til WoW ( Sliter *LITT* med 25man hardcore raids der det skjer mye (Lord marorwgar under bonestorm)). Men generelt har jeg fps på rundtom 40-50. 20-30 i 25man raids.

Dette er med addons på.

Dette er en laptop til rundtom 4.5k.

Så det er ikke store pengen du skal ut med:P

Som folk sier lager vifta litt lyd ja, men ikke noe som er meget stort problem for meg.

Har derfor ikke noe imot Acer fra min side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...