indahla Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har en 3M S10 projektor og har tenkt å kjøpe en WD TV HD Live. Finnes det noen overgang fra HDMI til enten VGA, kompositt, S-video eller komponent ? Og hva gjør jeg med lyden? Jeg har en 5.1 forsterker med flere muligheter (husker ikke nøyaktig hvilke..) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Bruk komponent til projektor, og s/pdif til forsterkeren. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg ser at det er optisk på WD'en. Da kan jeg bruke det for lyd. Vil denne gjøre jobben for bildet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det er en spesialkabel. Det står ganske tydelig: Please don't expect this cable to work in most situations Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Det er en spesialkabel. Det står ganske tydelig: Please don't expect this cable to work in most situations Så ikke det.. Noen andre forslag til kabel? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Bruk komponent til projektor, og s/pdif til forsterkeren. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg tenkte om noen har link til en slik kabel? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Prøvde du i det hele tatt å bare skrive inn "komponentkabel" på google, eller prisguiden....? http://www.lefdal.com/product/lyd-bilde/tilbehor-lyd/HAMA48628/hama-komponentkabel-5-meter?scid=1710 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Prøvde du i det hele tatt å bare skrive inn "komponentkabel" på google, eller prisguiden....? http://www.lefdal.com/product/lyd-bilde/tilbehor-lyd/HAMA48628/hama-komponentkabel-5-meter?scid=1710 Nope... Men, jeg må ha HDMI i den ene enden, for å koble til WD'en.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nei, wd live leverer ikke komponent gjennom hdmi kontakten, den har en egen komponentplugg, ser ut som 3.5mm mini-jack, sikker på at det ikke fulgte med overganger? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Nei, wd live leverer ikke komponent gjennom hdmi kontakten, den har en egen komponentplugg, ser ut som 3.5mm mini-jack, sikker på at det ikke fulgte med overganger? Jeg har ikke kjøpt den enda. Vil bare sjekke ut at det faktisk kan fungerer med den gamle projektoren jeg har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå