world wide weird Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg bruker Mac, men jeg klarer ikke å forstå hva en iPad kan gjøre som min iBook ikke kan gjøre minst like godt. Er det noe jeg ikke har forstått? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Se det heller som en forstørret utgave av iphone enn en ibook. Den er lettere å drasse med seg men mangler tastatur med sine mangler og fordeler. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Den er definitivt ikke lettere å drasse med seg en en mini-pc. Den er mer praktisk å ha liggende på stuebordet for å sjekke tv-program, facebook, akam etc derimot. Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Android må vel være som skapt for en slik duppeditt. Etter hvert må det vel dukke opp noen produkter som er hakket vassere og med usb og android. Synes sjøl det virker interessant med en slik en. Artig tanke om skybasert redigering, men ting som zooming i et større bilde går jo tregt allerede på laptopen, må jo ta evigheter på ipadden. Jeg har som sagt mer tro på den som presentasjons- og sufebrett enn verktøy. Vi får se hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg