Gjest OP Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Henger meg på to andre her og åpner meg for spørsmål gjeldende min seksuelle tiltrekning, "Gynandromorphofili" eller tiltrekning til transeksuelle, crossdressere og kvinner med penis. Jeg er en 17 år gammel gutt som lenge har hatt store identifiseringsproblemer, ettersom jeg har vært veldig tiltrukket av peniser, men ikke av gutter og menn. Nylig har det gått opp for meg at det er dette jeg liker, og uten et ønske om å starte en kjedereaksjon med tråder som dette, tenkte jeg uansett om tanken at kanskje jeg også skulle stille meg til rådighet for spørsmål fra nysjerrige forumbrukere, siden dette også er et noe uvanlig og tabubelagt tenningsmønster. Spør ivei! Lenke til kommentar
Harald Husum Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Henger meg på to andre her og åpner meg for spørsmål gjeldende min seksuelle tiltrekning, "Gynandromorphofili" eller tiltrekning til transeksuelle, crossdressere og kvinner med penis. Jeg er en 17 år gammel gutt som lenge har hatt store identifiseringsproblemer, ettersom jeg har vært veldig tiltrukket av peniser, men ikke av gutter og menn. Nylig har det gått opp for meg at det er dette jeg liker, og uten et ønske om å starte en kjedereaksjon med tråder som dette, tenkte jeg uansett om tanken at kanskje jeg også skulle stille meg til rådighet for spørsmål fra nysjerrige forumbrukere, siden dette også er et noe uvanlig og tabubelagt tenningsmønster. Spør ivei! Hei, Jeg er vel egentlig bare nysgjerrig på hvordan du akter å prøve å takle dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg